کد خبر: ۱۰۴۱|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی عصر روز گذشته از آیت الله محمدی گیلانی عیادت کرد.
عیادت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از آیت الله محمدی گیلانی

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ،در پی بستری شدن آیت‌الله محمد محمدی گیلانی در یکی از بیمارستان های تهران، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر دیروز ـ یکشنبه ـ با حضور در بیمارستان پارس از ایشان عیادت کرد و در جریان بیماری و روند معالجات قرار گرفت. 

    بنابر این گزارش، محسن رضایی ضمن یادآوری نقش مهم آیت الله محمدی گیلانی در جریان مبارزات مردمی علیه رژیم ستمشاهی، به حضور موثر این روحانی مبارز در عرصه های گوناگون پس از انقلاب اشاره و از خداوند متعال برای ایشان طلب عافیت و سلامت عاجل نمود.

 
     گفتنی است آیت الله محمدی گیلانی که به دلیل عارضه  ریوی بستری شده، از مبارزان انقلاب اسلامی و از یاران نزدیک امام خمینی(ره) بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ریاست دادگاه انقلاب، دیوان عالی کشور، نماینده مردم تهران در سه دوره مجلس خبرگان رهبری، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دبیری و عضویت در فقهای شورای نگهبان را بر عهده داشته است.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پيام.تيموري،بشردوست
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
0
0
در پي در گذشت پدر حجت الاسلام والمسلمين بشردوست ، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام پيام تسليتي صادر کرد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دکتر محسن رضايي، متن پيام به اين شرح است:
فرمانده سرافراز سپاه اسلام و يادگارگرانقدر دفاع مقدس برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي حاج شيخ غلامحسين بشردوست
گرچه جنابعالي که مرد جهاد واستقامت و ايمان و استواري هستيد نيازي به تسليت نداريد ليکن وظيفه دارم مراتب همدردي خود را به مناسبت درگذشت ابوي گراميتان ابراز دارم.
بي ترديد آن فقيد سعيد در اجر مجاهدات جنابعالي ، بويژه تلاشهاي ماندگارتان در دوران دفاع مقدس ، سهمي بسزا دارد.
اميدوارم خداوند متعال ،آنمرحوم را در جوار رحمت واسعة خود مأوا داده به جنابعالي و عموم بازماندگان بويژه برادر ارجمند سردار سرلشکر جعفري فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، صبر و اجر و دوام توفيق کرامت فرمايد.
محسن رضايي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام