کد خبر: ۱۰۶۰|
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه /گزارش تصویری محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه /گزارش تصویری محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه /گزارش تصویری محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه /گزارش تصویری محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه /گزارش تصویری محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه /گزارش تصویری محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه /گزارش تصویری

محسن رضایی در شیرخوارگاه آمنه


به محض حضور رضایی در شیرخوارگاه، وی مورد استقبال مسئولان سازمان بهزیستی کشور قرار گرفت.

او علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف شیرخوارگاه، دقایقی را با کودکان در این مرکز به بازی پرداخت.

به محض ورود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به بخش‌های این مرکز، کودکان خود را در آغوش رضایی انداخته و از وی خواستند تا آنها را به بالا پرت کند، که در ادامه، رضایی خواسته آنها را بر آورده کرد.

حضور چند ساعته رضایی در جمع کودکان شیرخوارگاه فضای خاصی را در شیرخوارگاه فراهم کرده بود و علی رغم نزدیک شدن به زمان اذان و افطار، رضایی در مرکز و در جمع کودکان حضور داشت و قصد نداشت فضای خاص کودکان را ترک کند.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان بازدید از شیرخوارگاه آمنه، در توصیف حالات روحی خود بعد از بازدید از این مکان، گفت: احساس می‌کنم عاطفه و محبت بشری بزرگترین ثروتی است که باید در جامعه حفظ و تقویت شود، جامعه بی‌عاطفه جامعه ای است که نشاط را از دست خواهد داد.

او گفت: نشاط فقط در مسائل مادی نیست، عاطفه به انسان نشاط واقعی می‌بخشد و امیدوارم در سراسر جهان حتی یک کودک بدون عاطفه پدر و مادر نباشد. وقتی می‌بینیم که در غزه کودکان بر اثر بمباران کشته می‌شوند، غصه می‌خوریم که چرا باید در دنیای مدرن این جنایت‌ها در مورد کودکان صورت پذیرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: بسیاری از کودکان بی‌سرپرست آرزوی پدر و مادر می‌کنند و همه باید تلاش کنیم این خلأ عاطفی را پُر کنیم.

ارسال نظر