محسن رضایی در یادواره 15 شهید رودسر:
کد خبر: ۱۰۷۹|
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داعش پرورش یافته آمریکا و اروپا و توطئه‌ای برای برادرکشی بین مسلمانان است.
داعش پرورش یافته آمریکا و اروپا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی ، محسن رضایی عصر امروز در یادواره 15 شهید روستای تولات و آزارکی رحیم‌آباد رودسر در مسجد امام حسین (ع) تولات با بیان اینکه تلاش امام راحل این بود که دین مردم وارد عرصه سیاست شود، اظهار کرد: این سخن دنیا را تکان داد.

وی افزود: اروپایی‌ها تلاش کرده بودند دین را از سیاست جدا کنند اما سخن امام (ره) سیاست آنها را به خطر انداخت. دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امام راحل با آمدن خود استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم به ارمغان آورد در حالی که صهیونیسم به نام دین یهود مردم فلسطین را زیر چکمه‌های خود له کرده است. وی به اوضاع کنونی منطقه اشاره کرد و گفت: «هنری کیسینجر» دیپلمات آمریکایی گفت که آمریکا باید مسئله داعش را کنار بگذارد زیرا ایران سرآغاز تحولی بزرگ در جهان بوده و به دنبال ساختن تمدن ایرانی اسلامی است.

رضایی ادامه داد: کیسینجر گفته است که ایران با کنار زدن داعش در لبنان، فلسطین و سوریه تمدن نوین اسلامی را ایجاد می‌کند. وی با بیان اینکه غرب اکنون ایران‌هراسی را به راه انداخته است، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه سرآغاز تحول بزرگ در جهان بوده و زمینه‌ساز حکومت صاحب‌الزمان (عج) است. این مسئول شهدا و ایثارگران را پیش‌قراولان این تمدن خواند و یادآور شد: داعش با جنگ سوریه در منطقه پیدا شد و زیر سایه اروپا و آمریکا پرورش یافت و سه استان عراق و دو استان سوریه را زیرسیطره خود قرار داده و این توطئه دشمنان اسلام برای برادرکشی بین مسلمانان است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مسیری که ملت ایران انتخاب کرده بسیار سخت است، گفت: بسیاری از این مسیر توسط مردم ایران طی شده است. وی با اشاره به اینکه روسای سه قوه باید از ظرفیت نیروهای جوان استفاده کنند، یادآور شد: مشکلات امروز ایران در زمینه فساد، مواد مخدر، بیکاری جوانان و تحریم مربوط به ضعف و ناکارآمدی برخی مدیریت‌ها در کشور است.

رضایی در مراسم برای سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کرد.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali rostami
|
-
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
0
spes az dogoter
rostami kermansha