دیدار محسن رضایی با ایت الله جعفری امام جمعه کرمان
کد خبر: ۱۰۸۸|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
آیت الله جعفری :محسن رضایی یکی از فرماندهان تاثیرگذار دوران هشت سال دفاع مقدس و از شخصیت های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
رضایی: بعید است همه تحریمها برداشته شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : سرمایه گذاری در عرصه های اقتصادی دین و دنیای مردم را تقویت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه کرمان افزود : اقتصاد باید با همین دو هدف پیش برود چون اقتصاد همانند یک شمشیر دو لبه ای است که می تواند هم علیه نظام و هم علیه مردم باشد و از سوی دیگر می تواند هم به نفع مردم و هم به نفع نظام باشد.

وی بیان کرد: وقتی ما می خواهیم بجنگیم نمی توانیم شمشیر خود را بیندازیم و بگوییم خطر دارد بلکه شمشیر را باید برداشت تا بتوان نظام و مردم را حفظ کرد.

وی گفت: اقتصاد بسیار مهم است و پنج سال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال را اقتصادی می نامند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: تنها راه مقابله با تحریم ها این است که جمهوری اسلامی در زمینه اقتصادی مقتدر شود و اقتصاد دو اثر مهم دارد یکی اینکه زندگی مردم را درست می کند و رضایتمندی بوجود می آورد و دوم اینکه نظام و امنیت را حفظ می کند.

وی گفت: در حال حاضر کشور ما پول دارد؛ پولی که بواسطه فروش نفت در کشورهای دیگر است و به علت تحریم ها نمی توانیم از این پول استفاده کنیم.

رضایی افزود: در زمینه برداشتن تحریم ها خوشبینی به وجود آمده که همه تحریم ها برداشته شود و بعید است که چنین چیزی اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: همه فرمان شورای امنیت دست گروه 5+1 است و اعضای آن یکی اما دو پست حقوقی متفاوت دارند.

 

ضمنا آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاش‌های خوبی برای رفع مشکلات توسط دولت تدیبر و امید صورت گرفته و عملکرد دولت تاکنون قابل قبول بوده است.

 

وی با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران، افزود: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته تحریم‌ها علیه ایران برداشته شده و مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود.

 

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم باید در راس امور مسئولین قرار داشته باشد، افزود: رئیس جمهور فردی تحصیلکرده، متدین و باتجربه است که می‌تواند مشکلات موجود را برطرف کند.

 

آیت الله جعفری ابراز داشت: امروز ایران اسلامی از نظر قوای نظامی در اوج اقتدار بوده که باید این قدرت و پبشرفت در زمینه نظامی به الگویی برای سایر حوزه‌ها از جمله اقتصاد تبدیل شود.

 

ایران باید به یکی از قدرت های اقتصادی جهان تبدیل شود

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید با اقدامات و برنامه ریزی مناسب در جهت پیشرفت اقتصادی کشور گام برداشته و ایران اسلامی در بعد اقتصادی نیز به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شود.

 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: محسن رضایی یکی از فرماندهان تاثیرگذار دوران هشت سال دفاع مقدس و از شخصیت های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

 

آیت الله جعفری با اشاره به شرایط نابرابر جنگ تحمیلی علیه ایران اذعان داشت: وجود چنین نیروهای مقتدر و مخلصی در آن دوران در پیروزی ما برابر دشمن بسیار تاثیرگذار بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه گفت: امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و اجازه ندهیم آرمان های مقدس این دلاورمردان به فراموشی سپرده شود.



وی گفت: آنها بعد از 35 سال اگر تحریم ها را بردارند دیگر چیزی علیه ما ندارند.

رضایی  نیز با اشاره به نقش نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دوران دفاع مقدس گفت: امام جمعه کرمان پشتیبان ما بودند و هر زمان که نیاز بود نیرو اعزام می کردند و در زمینه کمک های مردمی به جبهه و ایجاد آرامش بین مردم تاثیرگذار بودند.
 

ارسال نظر