کد خبر: ۱۱۵۹|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنرمندان و بازیگران بخشی از جامعه نخبگان کشور هستند که می توانند در اصلاح مناسبات اجتماعی نقش آفرینی کنند.
دیدار اعضای انجمن صنفی بازیگران سینما با رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، اعضا انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

رضایی دراین دیدار که دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، یکی از سیاست های کلی کشور را واگذاری امور به مردم بیان کرد و افزود: نخبگان کشور می توانند با تشکیل انجمن های صنفی و موضوعی بخشی از وظایف دولت را به عهده بگیرند، این موضوع می تواند به افزایش کارایی و بازدهی بیانجامد و خلاء های مدیریتی کشور را تکمیل کند.

«حسین خانی بیک نایب» رئیس انجمن نیز گفت: انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون دارای قدمت 10 ساله است و هم اکنون 700 عضو دارد که با وجود برخی حمایت ها هم اکنون برای تکریم هنرمندان نیاز به پشتیبانی جدی دارد.

«داوود قاسمی امیرلو» دبیر این انجمن نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده گفت: با توجه به مسئولیت و گستردگی حضور بازیگران در این تشکل با حمایت های کلی و معنوی می توان گامی جدی برای خدمت رسانی به هنرمندان برداشت.

در این جلسه رضایی، ضمن تجلیل از جایگاه ممتاز استاد جمشید مشایخی، رئیس انجمن صنفی بازیگران، برای بهبودی ایشان دعا کرد.

 

ارسال نظر