کد خبر: ۱۱۸۸|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
پیام دو کلمه‌ای سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان خطاب به رژیم اسرائیل، هراس این رژیم از نوع واکنش حزب الله را تشدید کرده است.
پیام دو کلمه‌ای دبیرکل حزب‌الله خطاب به رژیم اسرائیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، در پی شهادت چند تن از اعضای حزب الله در منطقه جولان به دست ارتش رژیم اسرائیل، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در پیامی دو کلمه‌ای، صهیونیست‌ها را خطاب قرار داده و گفته: «جهزوا ملاجئکم»؛ یعنی «پناهگاه‌هایتان را آماده کنید».

این پیام بدون هیچ گونه شرح و تفسیر دیگری، به همراه عکسی از نصرالله در سایت شبکه خبری «المنار» منتشر شده است.
گفتنی است، در تصویر منتشره در المنار، پیام دبیرکل حزب الله به دو زبان عربی و عبری قابل مشاهده است.

 

این پیام کوتاه و قاطع در حالی از سوی دبیرکل حزب الله منتشر می‌شود که از‌‌ همان ساعات نخست پس از حمله رژیم اسرائیل به نیروهای این سازمان، ارتش اسرائیل با پیش بینی انجام اقدام متقابل از سوی حزب الله، به حال آماده باش درآمده است.

 

در این میان، رسانه‌های اسرائیلی تلاش دارند چنین وانمود کنند که انتقام حزب الله جدی نخواهد بود و از این طریق، نسبت به آرام کردن جو عمومی در این رژیم اقدام کنند.

 

در همین راستا، روزنامه «یدیعوت آحارانوت» مدعی شده، اقدام حزب الله علیه رژیم اسرائیل، شامل حمله به اهدافی خارج از مرزهای سرزمین‌های اشغالی خواهد بود و حزب الله در شرایط کنونی به دلایل مختلف تمایلی برای ورود به جنگ با صهیونیست‌ها ندارد.

 

با وجود این، پایگاه اینترنتی «دبکا فایل» که به محافل اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل نزدیک است، خبر داده که فرماندهان ارتش این رژیم منتظر واکنش سریع حزب الله هستند و به همین دلیل، نیروهای مرزی خود را تا بالا‌ترین سطح ممکن و از طریق همه ابزار‌ها به حال آماده باش درآورده‌اند. دبکا در ادامه به طیف وسیع گزینه‌هایی که حزب الله برای مقابله با رژیم اسرائیل در اختیار دارد اشاره کرده است.

 

به هر حال، آنچه مشخص است اینکه مقامات رژیم اسرائیل در حال حاضر به شدت نگران واکنش حزب الله بوده و از به خطر افتادن جدی امنیت مناطق مختلف تحت اشغال خود بیمناک هستند. بی‌تردید پیام قاطع نصرالله سبب تشدید بیش از پیش نگرانی‌های آنان خواهد شد.

 

ارسال نظر