محسن رضایی:
کد خبر: ۱۱۹۰|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: محور مقاومت دارای استراتژی مشخصی است که با یک حادثه از آن استراتژی خارج نخواهد شد، زیرا حزب‌الله دارای تدبیر و برنامه دراز مدت است.
حزب‌الله رژیم صهیونیستی را قصاص خواهند کرد حزب‌الله رژیم صهیونیستی را قصاص خواهند کرد حزب‌الله رژیم صهیونیستی را قصاص خواهند کرد حزب‌الله رژیم صهیونیستی را قصاص خواهند کرد

دکتر رضایی درپاسخ به سؤالی درباره هدف رژیم صهیونیستی از این ترور در شرایط فعلی منطقه گفت: اسرائیل به دنبال مسائل مختلفی است؛ این رژیم به دنبال به هم زدن مذاکرات است و می‌خواهد کاری کند که با ایجاد چالش و صحنه‌ها و درگیری‌های نظامی، مسیری را که ایران دنبال می کند؛ برهم بزند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید محمدعلی الله دادی در ارزیابی دلایل حادثه تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی علیه حزب الله ، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی می‌خواست از این کار نوعی قدرت‌نمایی اطلاعاتی خود را نشان دهد .

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی همچنین نگران کارهایی بود که ممکن است مردم سوریه و لبنان علیه تکفیری‌هایی که در مرز فلسطین مستقر هستند و توسط اسرائیل پشتیبانی می‌شوند و سلاح از طریق اسرائیل به آنها می‌رسد، انجام دهند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بخشی از جبهه النصره در همین جنوب منطقه قنیطره است که از طریق اسرائیل به آنها مهمات می‌رسد. اسرائیلی‌ها نگران بودند که ممکن است در این منطقه عملیاتی صورت گیرد و ارتباط آنها با تکفیری‌ها قطع شود.

 

رضایی همچنین درباره تاثیر این حادثه بر محور مقاومت، تاکید کرد: محور مقاومت دارای استراتژی مشخصی است که با یک یا دو حادثه از آن استراتژی خارج نخواهد شد. هر چند حزب‌الله قصاص این کار را خواهد گرفت. حزب‌الله دارای تدبیر و برنامه درازمدت است و عصبانیت به آنها کشیده نخواهد شد هر چند این مساله را قصاص خواهند کرد.

کلید واژه های مطلب: قصاص ، حزب الله ، محسن رضایی
ارسال نظر