کد خبر: ۱۱۹۹|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
همایش یکروزه "اقتصاد مقاومتی از منظر دین" در قم با سخنرانی آیت الله شاهرودی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ۱۷ اسفند ماه سال جاری در سالن همایش های شهرداری قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
برگزاری همایش یکروزه "اقتصاد مقاومتی از منظر دین" در قم

 به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،حجت السلام  حجت الله نیکی ملکی دبیر همایش و رئیس کمیسیون مطالعات اسلامی پژوهشکده دین و شسیاستگذاری امروز  پنج شنبه ۱۷ بهمن در نشست خبری با خبرنگارن با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین گفت: مرحله مقدماتی همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین 18 اردیبهشت سال جاری برگزار شده که در همین راستا همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین در 4 محور اساسی  در استان قم برگزار می شود.

وی افزود: آسیب شناسی مقاومت پذیری اقتصاد ایران از منظر دین، راهکار تحقق اقتصادی از منظردین، الزامات ساختاری اقتصاد مقاومتی از منظر منابع دین ،وظائف مردم و نهادها در تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای مهم برگزاری این همایش می باشد .

دبیر همایش اقتصاد مقاومتی از منظر دین ادامه داد: در این همایش 3 جلد کتاب در 17 عنوان مشخص شده است که به چاپ خواهد رسید.

 رئیس کمیسیون مطالعات اسلامی پژوهشکده  دین و سیاستگذاری تصریح کرد: تا  کنون 71 مقاله به این همایش ارسال شده است  که از این تعداد 17 مقاله به عنوان  مقاله برتر شناسایی شده است.

همچنین 2 جلد کتاب نیز در راستای اقتصاد مقاومتی از منظر دین تدوین شده  که در این همایش ارائه خواهند شد.

وی اظهار داشت: این همایش با همکاری مرکز مدیریت حوزه های علمیه قم، شهرداری قم، استانداری قم، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه مفید، دانشگاه باقر العلوم، اتاق بازرگانی و نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی کشور 17 اسفند ماه سال جاری در سالن همایش های شهرداری قم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

حجت السلام نیکی ملکی  گفت: آیت الله شاهرودی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  از جمله سخنرانان و میمهمانان ویژه این همایش یکروزه در استان قم خواهند بود.

پایان پیام/

ارسال نظر