کد خبر: ۱۲۲۹|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام افزود: برای حل مشکل محرومیت راه زیادی باید پیموده شود. باید برای رفع بیکاری و ازدواج جوانان گام های عملی تر و موثرتری برداشت.
دولت بدون همراهي مردم قادر به حل مشکلات نيست

اولین همایش گلریزان ازدواج کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز یکشنبه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن همایش های خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام در همایش گلریزان گفت : با توجه به کاهش قیمت نفت و دیگر محدودیت ها، دولت بدون همراهی مردم نمی تواند مشکلات حجیم کشور را به تنهایی حل کند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی در همایش گلریزان برای کمک به اهدای ‌جهیزیه و ازدواج نیازمندان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) بدست امام (ره)، بنیان گذاشته و موجب رفع محدودیت نسبی شد افزود: اما برای حل مشکل محرومیت راه زیادی باید پیموده شود.


وی با اشاره به تعداد زیاد خانواده های بی سرپرست که سرپرست شان در زندان ها هستند و همچنین نیازمندان جامعه و ایتام و قشرهای نیازمند گفت: هرچند برای رسیدن به جامعه کامل و سالم راه طولانی داریم اما همین قدر هم که به نیازمندان کمک می شود قابل قدردانی است.


رضایی همچنین درخصوص آمار و ارقام مربوط به بیکاری در کشور افزود: این آمارها متوسط کشوری است و هر استان با استان دیگر درخصوص میزان بیکاری تفاوت های زیادی دارد .وی افزود: معمولاً استان های واقع شده در زاگرس همیشه بیشترین آمار بیکاری را داشته اند و بایستی برای رفع بیکاری و ازدواج جوانان گام های عملی تر و موثرتری برداشت.


دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام همچنین افزود: گلریزان کاری خیر و خداپسندانه و همچنین کمک برای ازدواج کاری خیر و مضاعف است .

کلید واژه های مطلب: ازدواج ، گلریزان ، محسن رضایی
ارسال نظر