کد خبر: ۱۲۶۹|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
یادواره سردار شهید حسن شفیع زاده با سخنرانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تبریز برگزار شد.
امنیت ایران با امنیت منطقه گره خورده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی عصر چهارشنبه در سالروز شهادت سردار شفیع زاده در تالار معلم تبریز گفت: امنیت ما با امنیت منطقه گره خورده است و به همین دلیل باید جوانانمان باید با قاطعیت نسبت به تأمین امنیت منطقه اهتمام ورزند.

 

دکتر رضایی افزود: رمز پیروزی ها و اقتدار این انقلاب  تبعیت از اسلام و امام حسین (ع) و مکتب عاشورا است.در کنار مذاکره با قدرت‌های جهانی ، باید به فکر اقتدار همه‌جانبه ایران باشیم چرا که ما اگر امنیت و تجارت و حضور بین المللی را می خواهیم باید حضور فعال و با اقتدار داشته باشیم. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: شهدا پرچم مقاومت را به دوش جوانان گذاشته اند ، شهدا به حرفی که می زدند عمل می کردند. تاریخ انقلاب شاهد فداکاری و عمل شهداست.

 

او در ادامه سخنانش به نقشه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی در صدد این هستند تا در سرزمین‌های اسلامی نا امنی ایجاد کنند. مگر اسلام و جمهوری اسلامی چه خطری برای آنها یا دیگران دارد که اینگونه مقابل ایران ایستاده‌اند؟ جز این است که ایران پرچم‌دار شده تا در مقابل منافع آنان بایستد؟

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اخیراً آقای کسینجر گفته که به داعش کاری نداشته باشید اینها یک گروه کوچک هستند ، به سراغ ایران بروید چون ایرانی ها بدنبال راه اندازی امپراتوری هستند!جواب ما این است که ما به دنبال برپایی امپراتوری نیستیم ما در پی تمدنی هستیم تا مردم منطقه را از چنگال دیکتاتورها و دست تروریست ها نجات دهیم و طعم آزادی و برخورداری از حقوق طبیعی خویش را بچشند. ما بدنبال لشکرکشی نیستیم. اما بگذارید مردم بحرین، عربستان و فلسطین حق رای داشته باشند. استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: جمهوری اسلامی به همت شفیع زاده ها و برکت خون شهدا تثبیت شد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: هدف آن‌ها این است که مسیر شهدا را در کشور کور کنند و این راه را شکست خورده نشان دهند. اگر جوانان بخواهند در راه این انقلاب موفق شوند، باید به رمز و رازهای عاشقانه این شهدا بپردازند و ببینند که چه چیزی آنها را عاشقانه از این مسیر عبور داده است. دشمنان با تمام توان برای عقیم کردن این حرکت می‌کوشند.

 

دکتر محسن رضایی افزود: جنگ به ما ثابت کرد که هیچ مانعی نمی تواند جلو ملت ما را سد کند. مکتب شهدا این درس را به ما داد. ملت ما با استفاده از همین آموزه ها می تواند بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی غلبه کند.فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هر موقع ما کوچک شویم، مشکلات برای ما بزرگ می‌شوند، متذکر شد: آیا بیکاری، مشکل دریاچه ارومیه و مشکلات اقتصادی قابل حل شدن نیست؟ اگر خودمان را در مقابل این مشکلات بزرگ ببینیم، قطعا همه این موانع رفع شدنی هستند.

کلید واژه های مطلب: یادواره ، حسن شفیع زاده ، شهید ، محسن رضایی
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
0
تعریف و تمجیدااز تیم تراکتور نیاز بود.امادر کنار این ابراز علاقه اعلام بسیج بختیاری برای حمایت از نفت مسجد سلیمان در فولادشهر مدبرانه تر بود.
حسن کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
سلام حاج محسن دشمن داره روفرهنگ کارمیکنه بدجورم مشکلات اقتصادی فشاراورده فساداخلاقی زیاد شده. جنگ اول احساسی اخلاقی بعداقتصادی بعدجنگ اعتقادی. باید سران مملکت فکرچاره باشن باقاطیعیت درتمام زمینه ها تلاش کنن. دوران بدی هستش. قلندری نیست مث امام بتونه باکلام ناطقش ترس بندازه توقلب دشمن داخلی خارجی هیبت خدایی ش رخ بگیره.
Choi
|
Russian Federation
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
I found just what I was needed, and it was entintainerg!