دبیر مجمع در همایش میثاق با شهدا در شهرکرد:
کد خبر: ۱۲۸۰|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
اگر روزی هم اسرائیل یا آمریکا بخواهند به کشورهای اسلامی مانند عربستان، قطر، سوریه و... حمله کنند، جمهوری اسلامی ایران از ملت این کشور‌ها دفاع خواهد کرد.
 یمنی‌ها به متجاوزان پاسخ دندان‌شکن خواهند داد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام‌ گفت: تردیدی نیست که ایران از ملت مظلوم یمن در مقابل تجاوزگری عربستان حمایت خواهد کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی که در جمع پیش‌کسوتان جهاد و شهادت و جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در شهر کرد سخن می‌گفت، اظهار داشت: امروز آمریکا همه امکانات ارتش خود را در اختیار عربستان سعودی برای حمله به یمن قرار داده ‌و معلوم است ‌جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن دفاع می‌کند.

 

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس افزود: اگر روزی هم خدای ناکرده اسرائیل یا آمریکا بخواهند به کشورهای اسلامی مانند عربستان، قطر، سوریه و... حمله کنند، جمهوری اسلامی ایران از این ملت این کشور‌ها دفاع خواهد کرد، زیرا یکی از اصول انقلاب اسلامی دفاع از مرزهای شناخته شده بین المللی و دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

 

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران، کانون امنیت منطقه است و اینکه می‌بینیم آمریکایی‌ها کشورهای منطقه همچون عربستان را ترغیب به خرید سپر‌های دفاع موشکی برای مقابله با موشک‌های ایران کرده‌اند؛ جز القای جو ایران هراسی دروغین در منطقه توسط آمریکا‌ نیست.

 

محسن رضایی ادامه داد: هرچند ایران تهدیدی برای هیچ یک از کشورهای منطقه نیست، ‌اگر رژیمی مانند رژیم اسرائیل کوچک‌ترین اقدامی نسبت به ایران انجام دهد، ایران با تمام توان دفاعی و موشکی در مقابل آن خواهد ایستاد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا انصارالله پاسخ عربستان را نمی‌دهد و اینکه آیا اصولا این جنبش حقی مقابله به مثل در مقابل تجاوزگری عربستان دارد، اظهار داشت: هر ملتی که مظلومانه مورد تجاوزگری واقع شود، حق مشروع و قانونی دفاع از خود را دارد و اگر عربستان همچنان بخواهد تجاوزگری خود به یمن را ادامه دهد، یمنی‌ها در آینده‌ای نزدیک جوابی دندان شکن به آنان خواهند داد.

کلید واژه های مطلب: عربستان ، شهرکرد ، محسن رضایی
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید علی
|
Germany
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
0
محسن جان بیخیال. آخه این همه حرف واسه گفتن وجود داره اونوقت تو از این حرفها میزنی!! ای بابا