دکتر محسن رضایی در جمع نمازگزاران جمعه شهرکرد:
کد خبر: ۱۲۸۵|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، پیش از خطبه های نمازجمعه شهرکرد سخنرانی کرد.
ایران هراسی و اسلام هراسی راه بجایی نمی برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهرکرد گفت: بعثت نبی اکرم صلوات الله ، بزرگترین هدیه خداوند به بشریت است و این عید بزرگ را به آحاد مسلمین جهان تبریک می گویم.

 

دکتر رضایی با اشاره به نقش مردم استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ ایران گفت: در تاریخ معاصر نهضت، انقلاب و دفاعی نبوده که مردم این استان در آن شرکت نکرده باشند. از نهضت مشروطه تا مبارزه با رضاشاه و از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس.

 

وی با تحلیل از شهدا و ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری  گفت: قهرمانی تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در دفاع مقدس فراموش شدنی  نیست.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با پرداختن به مسائل روز منطقه گفت: امروز شاهد حرف مشترکی از واشنگتن، ریاض و سرزمین های اشغالی هستیم که علیه جمهوری اسلامی موضع گیری می کنند.

 

وی گفت: اخیرا پس از ده سال بهانه جویی در موضوع هسته ای به توان موشکی ایران، ایراد می گیرند و آن را تهدید همسایگان مسلمان معرفی می کنند.

 

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس  گفت: موشک های ایران، تهدیدی برای ملت های مسلمان منطقه نیست اما عربستان بداند اگر تعرضی و حمله ای به ایران صورت بدهد ، مانند کاری که با صدام کردیم، دهان سعودی ها را خرد می کنیم.

 

رضایی افزود: آنها چند سال است که به دنبال ایران هراسی در منطقه و اسلام هراسی در جهان هستند. اما بدانند راهی به جایی نمی برند.

 

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: آمریکایی ، القائده و آل سعود در کنار یکدیگر در عربستان فعال شده اند و جنگ وحشیانه ای را علیه مردم بی دفاع آغاز کرده اند تا در ظاهر فروش سلاح های مرگبار را بیشتر کنند اما در باطن بدنبال آن هستند که مقابل شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی ایران بیاستند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان رابطه دولت و ملت را کلید شکوفایی ملی دانست و گفت: قدرت و انرژی برای پایه گذاری تمدن اسلامی ایران از اصلاح رابطه مردم و دولت شکل می گیرد.

​​

کلید واژه های مطلب: شهرکرد ، نماز جمعه ، محسن رضایی
ارسال نظر