محسن رضایی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان:
کد خبر: ۱۲۸۶|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در ده سال آینده ، باید اقتدار امنیتی و دفاعی همزمان با اقتدار اقتصادی پیگیری و حفظ شود.
باید اقتدار امنیتی و اقتصادی کشور پیگیری و حفظ شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی صبح یکشنبه در جمع پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان با گرامیداشت سوم شعبان، میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: در نخستین روزهای تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصمیم بر این شد با توجه به اهداف پاسداران انقلاب و ضرورت ایثارگری تا حد شهادت، بهترین روز برای روز پاسدار، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله (علیه الاسلام) است.

 

رضایی در ادامه با اشاره به وضعیت حساس منطقه گفت: برخی حکام جاهل منطقه با پشتوانه آمریکا، نقشه های رژیم صهیونیستی را در سوریه، عراق و یمن پیاده می کنند تا به خیال خود جبهه مقاومت و حوزه نفوذ معنوی ایران را محدود کنند. وی افزود:آنان زنان و کودکان را می کشند، تاسیسات زیربنایی را از بین می برند و شهرها را بی هدف بمباران می کنند.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب در دوران دفاع مقدس  گفت: همه ما وظیفه  داریم با حفظ آمادگی خود، اقتدار امنیتی و دفاعی کشور را پیگیری و حفظ کنیم.

 

در ابتدای این همایش سردار سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای عملیات بیت المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر، دیدار با فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس را توفیقی برای همرزمانشان خواند و مقدم ایشان را به جمع دوستداران وی گرامیداشت.

 

گفتنی است پیش از برگزاری این سخنرانی، دکتر رضایی، در فضایی صمیمی صبحانه را با جمعی از همرزمان خود در دوران دفاع مقدس صرف کرد.

 

ارسال نظر