در دیدار مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با محسن رضایی مطرح شد؛
کد خبر: ۲۰۲۱|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
در دیداری که امروز دکتر محسن رضایی با مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران داشتند مهندس جوادی حمایت خود را از تیم نفت مسجد سلیمان اعلام کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار امروز خود با مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران جناب آقای مهندس جوادی ضمن گفت و گو در خصوص مشکلات استان خوزستان و پیگیری راه های ممکن برای رفع این مشکلات، با عنایت به اینکه تیم نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با مشکلات بسیاری روبرو هستند و نیاز به حمایت ویژه ای دارند؛ مهندس جوادی قول حمایت از این تیم را به دکتر رضایی دادند.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد این تیم چون پیش از این در لیگ برتر بوده کمک شرکت نفت به ایشان منع قانونی داشته ولی در حال حاضر که جزء دسته یک می باشد از حمایت های شرکت نفت برخوردار خواهد شد.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سميه صالحي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
ا سلام .
جناب آقاي دكتر ، مرداد ماه شروع شده است و هفته هاي در پيش هفته هاي تعيين كننده ايي در تصويب رشته هاي دانشگاهي خواهد بود .
جناب آقاي دكتر هم شما و هم جناب آقاي دكتر اميدوار رضايي دو فرزند عزيزتان را از دست داديد خواهش مي كنم بخاطر شادي روح آن دو عزيز و با ياري پروردگار متعال اين هشت رشته كارشناسي ارشدي كه به آخرين مرحله تاييديه خودشان جهت دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان رسيده اند (فقط تاييديه وزير علوم مانده است) را به تاييد نهايي برسانيد تا كمك بزرگي بشود به فرزندان محروم مسجدسليمان .
خواهر كوچك شما .. سميه صالحي