کد خبر: ۲۰۴۹|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی در کلوب، آپارات، لنزور و اینستاگرام با هدف ارتباط مستقیم با کاربران در شبکه های اجتماعی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کلوب، آپارات، لنزور و اینستاگرام راه اندازی شد. این کار با دو هدف ارتباط گیری مستقیم مردمی و حرکت در راستای تحولات منطقه صورت گرفته است.

در خصوص ارتباطات مستقیم مردمی با عنایت به حضور بخش بزرگی از مردم در شبکه های اجتماعی و لزوم ارتباط مستمر و نزدیک با مسئولین این صفحات در شکل بومی و ایرانی خود راه اندازی شده و در جستجوی حلقه مفقوده ارتباط مردم و مسئولین می باشد.

و اما علت دیگر ورود در این عرصه اطلاعاتی و اجتماعی، تحولات روز منطقه و لزوم اطلاع رسانی شفاف و سریع مواضع انقلابی، سیاسی و نظامی ایشان می باشد؛ که امروز با توجه به پوشش همه جانبه در حوزه رسانه ای و با وجود حساسیت موضوع ورود و بازگشت "آقا محسن" به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایشان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند ورود در این عرصه های اجتماعی می باشد.

از این پس در شبکه‌های اجتماعی کلوب، آپارات، لنزور و اینستاگرام با آخرین اخبار و ویدیوهای تازه از "آقا محسن"، در خدمت خوانندگان و دوستداران پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی خواهیم بود.


در اینستاگرام:
در آپارات:
https://instagram.com/rezaee_ir
http://www.aparat.com/rezaee.ir

در لنزور:
http://www.lenzor.com/rezaee.ir
در کلوب:  http://www.cloob.com/rezaee.ir

            


کلید واژه های مطلب: کلوب ، آپارات ، شبکه های اجتماعی ، cloob ، lenzor ، aparat
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
راه اندازی کردید که چه بشه؟حضوری میایم دفتر اینطور برخورد میکنید وای بحال غیر حضوری