کد خبر: ۲۰۵۸|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
محسن رضایی، با حضور در بیمارستان شهیدچمران تهران، از شهرام محمدی کارگر فداکار پتروشیمی منطقه مارون عیادت و از اقدام قهرمانانه وی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیمارستان شهید چمران تهران، ضمن عیادت از این کارگر ایثارگر پتروشیمی، برای بهبود ایشان دعا و از شجاعت و فداکاری وی تقدیر کرد. دکتر رضایی که پس از اطلاع از وضعیت این کارگر فداکار با تغییر برنامه های کاری خود ، به عیادت این کارگر فداکار رفته بود، با گفتگو با کادر پزشکی بیمارستان در جریان روند درمان ایشان قرار گرفت. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان کوتاهی، از عموم روزه داران درخواست کرد، در شب های پرفضیلت قدر، برای بهبود و سلامتی این کارگر فداکار دعا کنند و تاکید کرد: مسئولین صنعت نفت و پتروشیمی کشور ضمن رسیدگی به وضعیت این کارگر فداکار، اقدام او را به عنوان نمونه ای از ایثارگری های فعالان این صنعت، ارج نهند و تجلیل کنند.

در پی وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پتروشیمی منطقه مارون ماهشهر در استان خوزستان، «شهرام محمدی» از کارگران صنعت نفت، خود را به آتش زد و موفق شد با بستن شیر فلکه اصلی، آتش را مهار کند و مانع از بروز یک انفجار بزرگ و تلفات انسانی در این واحد صنعتی شود. این کارگر شجاع، با بیش از ۵۰ درصد سوختگی برای درمان به تهران اعزام شده و در بیمارستان چمران تهران بستری است.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
سلام جناب اقای محسن رضایی در خوزستان روزانه چندین جوان در این باد خاک و گرد غبار و بیکاری فدای اسلام می شوند اما شما نامی از انها نامی نمی برید از روزی که جنگ با داعش ملعون شروع شد تا به امروز حدود ده بسیجی و سردار عرب زبان فدای این مرز وبوم واین خاک شدند اما چرا شما نامی از انها نبردید از خانواده های انها عیادت نکردید چرا نامی از انها در سایت نبردید وفقط وفقط با این کارتان در مورد شهرام محمدی به فکر تفرقه افکنی و ایجاد جایگاهی در بین بختیاریها قصد و قرض دیگری نداشتید اما بدانید واقعیت امر در مورد شهرام محمدی چیزی غیر بوده و کارش خودکشی بوده وبس هیچ گونه فداکاری نکرده اقای محسن رضایی به فکر جوانان غیور خوزستان باشید که در زیر پایشان منابع نفت خوابیده و همه تحصیل کرده وبیکار مانده اند چرا افراد غیر بومی برای اشتغال به استان میفرستید چرا تبعیض قومیتی راه انداختید اما بدانید مردم خوزستان میدانند همه سیاست تبلیغاتی است وبس.