سرلشکر محسن رضایی در راهپیمایی روز قدس:
کد خبر: ۲۰۶۵|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که با لباس سپاه در جمع راهپیمایان روز قدس حاضر شده بود؛ گفت: پیام حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، پشتیبانی از تیم مذاکره کننده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی درباره تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال با سال های گذشته گفت: مهم ترین پیام راهپیمایی امسال این است که به ملت های فلسطین، یمن، بحرین، سوریه و عراق این روحیه را بدهیم که مقاومت کنید پیروزی از آن شماست.

محسن رضایی: پیروزی از آن ملت های مقاوم است
وی افزود: ایجاد گروه های تکفیری شبیه داعش بیانگر شکست اسرائیل است؛ اگر اسرائیل می توانست نیل تا فرات را تحقق بخشد این گروه های تکفیری هیچ گاه به وجود نمی آمدند این گروه های تکفیری برای این به وجود آمدند که بتوانند شکست های اسرائیل را جبران کنند.

وی در بیان تاثیر راهپیمایی روز قدس در مذاکرات 1+5 گفت: ملت ایران به تیم ما در مذاکرات می گویند ما پشتیبان شما هستیم بر مواضعتان بایستید ما از شما حمایت می کنیم .

رضایی در خصوص عملکرد آمریکا در مذاکرات نیز تاکید کرد: این رفتار دولت اوباما و رفتار آمریکاست که همیشه دو قدم جلو می آید و دو قدم به عقب می رود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی دو قدم به جلو می آید همه می گویند مذاکرات دارد به نتیجه می رسد وقتی دو قدم به عقب می رود همه می گویند مذاکرات شکست خورده، این نوسانات آقای اوباما و تیمش بیانگر این است که قدرت جمع کردن این پرونده را ندارند.

محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه به اینکه چرا با یونیفورم سپاه در روز راهپیمایی روز قدس حاضر شدید، گفت: من در سال گذشته نیز با همین لباس در راهپیمایی روز قدس حاضر شدم تا به ملت مان بگویم ما سپاهیان تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از امنیت کشورمان ایستاده ایم و هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی امنیت و رفاه ملت‌مان را به خطر بیندازد.
کلید واژه های مطلب: راهپیمایی روز قدس ، وحدت ملی
ارسال نظر
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام بخشی بابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
0
مالک اشتر(آ قامحسن).بخداوند بزرگ شماافتخاراين مرزوبوم هستيدوهرموقع درصنحه حاضر ميشودسخنی ميگويدترس به اندام دشمنان می افتاد
.ما ملت ایران به مالک اشترزمان خودمي بالیم.
افشین قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
سلام
انشاالله با لباس رزم سبز پاسداری قدس را آزاد کنیم و آزادگی و حامی بودن مستضعفان را به همه جهانیان علی الخصوص رژیم جعلی اسراییل ثابت کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
ژنرال، پارادایم "آخرین قطره خون" را فراموش کن.
خون بس.
خون پای هر چیز ریخته شود، میشود ارث، میشود وقف، میشود دیه ... میشود اسیر خون.
برای دفاع از امنیت کشور، حکمت و عقلانیت مورد نیاز است.
سميه صالحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت برادر بزرگوارم
جناب آقاي دكتر هم شما و هم جناب آقاي دكتر اميدوار رضايي دو فرزند عزيزتان را از دست داديد . خواهش مي كنم بخاطر شادي روح آن دو مرحوم و با ياري خداوند متعال اين هشت رشته كارشناسي ارشدي كه به آخرين مرحله تاييديه خود براي دانشگاه آزاد اسلامي واحد مسجدسليمان رسيده اند(تاييديه وزير محترم علوم) را به تاييد نهايي برسانيد تا كمكي بشود به فرزندان محروم شهرستان مسجدسليمان .
سربلند باشيد . سميه صالحي ...مسجدسليمان