کد خبر: ۲۰۶۹|
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
آمریکا همانطور که از منافقین و بنی صدر به نتیجه نرسید از این جنگ هم به نتیجه نمی رسد ولی ایران را محاصره اقتصادی می کنند و اعراب را به جای اسرائیل رو به روی ما قرارخواهند داد.
شهید حسن باقری در این خاطرات نوشته است که "برادر محسن" آمد و صحبت کرد و گفت که این یک واقعیت است که آمریکا در داخل هر کاری که می‌توانست انجام دهد، انجام داده است مانند مجاهدین، کردستان، بنی‌صدر و جنگ و در تمام این موارد که می‌خواست ما را به سقوط بکشد ناکام شده است، کاری نتوانسته پیش ببرد، از این به بعد دو اقدام از خارج علیه ما انجام می‌شود، یک منزوی کردن ایران در خارج در زمینه سیاست خارجی و دیگری محاصره شدید اقتصادی.
تلاش دیگر اتحاد کشور های عربی است با این نکته که دیگر اسرائیل دشمن اعراب نیست بلکه ایران دشمن اعراب است و تعویض اسرائیل با ایران.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، تصویر دست نوشته شهید حسن باقری در ادامه می‌آید:

یادداشت های حسن باقری از صحبت های آقامحسن در مورد اسرائیل
یادداشت های حسن باقری از صحبت های آقامحسن در مورد اسرائیل
یادداشت های حسن باقری از صحبت های آقامحسن در مورد اسرائیل
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ابوذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
1
2
با سلام خدمت سردار سرافراز لر غيور و شجاع و عالم
از صميم قلب شما را دوست دارم و به عشق شما به خيل نيروهاي سپاه پيوستم . با توجه به ديدگاهها و دانشي كه شما داريد در انتخاب اطرافيانتان بيشتر و عميق تر فكر كنيد. و محدوده انتخابتان در محدوده افراد سپاه و قوم نباشد بلكه در انتخاب افراد بيشتر در سطح ملي و فرامنطقه اي فكر كنيد تا بتوانيد موفق تر از هميشه باشيد . دوست و كوچك شما ابوذر
mojtabass
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
1
باسلام . به امید روزی که ایران ابر قدرت عتبار ازدست رفته خود را انشائ الله به زودی در اسیاپیدا کرده وتمام دشمنان ایران واین مرز بوم رانابود گرداند
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
حاج محسن مرد غیر قابل تخریب و مغز متفکر نظام است .خدا قوت سردار خدا حفظت کند.