کد خبر: ۲۱۰|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه برای مصون ماندن اقتصاد کشور در برهه کنونی است که لازم است تصمیم‌گیری قوا کاملا منطبق بر آن باشد.
برخی تصمیم‌گیری‌ قوا منطبق با اقتصاد مقاومتی نیست / از استخدام‌های تبلیغاتی بپرهیزیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز و پس از نشست با طلاب حوزه علمیه برادران شهر یاسوج با حضور در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به این‌که مبدع اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: ما نیز به عنوان کسانی که داعیه ولایتمداری داریم باید در راستای عملیاتی کردن این فرموده رهبری گام برداریم.

وی با انتقاد از این موضوع که بسیاری از تصمیم‌گیری‌های قوای سه‌گانه منطبق با اصل اقتصاد مقاومتی نیست، عنوان کرد: اکنون به وضوح شاهد هستیم که خودزنی و خود تحریمی در این راه صورت می‌گیرد و در برخی کارها به جای خنثی‌سازی تحریم‌ها در تصمیم‌گیری‌ها سنگ‌اندازی می‌‌شود.

فرمانده سابق سپاه پاسداران تصریح کرد: در حالی که مقاومت می‌کنیم نباید خودزنی و خود تحریمی داشته باشیم و باید به سمتی حرکت کنیم که با حفظ تعامل اولویت‌ها را مد نظر قرار دهیم.

رضایی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آمریکایی‌ها از مذاکره سخن به میان می‌آورند و از طرف دیگر بر شدت تحریم‌ها افزوده می‌شود و آیا می‌توان در چنین شرایطی بحث مذاکره را دنبال کرد، خاطرنشان کرد: تشدید تحریم‌ها بیانگر دشمنی و منازعه است و کسی که سر دشمنی با این مردم و کشور دارد چگونه می‌تواند پشت میز مذاکره بنشیند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: وقتی که صداقت وجود نداشته باشد معلوم نیست چگونه می‌خواهند مذاکره کنند.

وی به حوادث روز یک‌شنبه مجلس نیز اشاره کرد و گفت: به نظر من همه باید آرامش را حفظ کنیم و ایجاد نا آرامی در کشور از سوی هر کسی خیانت به نظام و مردم است.

رضایی در ادامه با بیان این‌که باید به دنبال اشتغال پایدار باشیم در پاسخ به سؤالی در زمینه استخدام‌های جدید در کشور گفت: هرگونه اشتغال ناپایدار در کشور که معلوم نیست منابع و پول آن چگونه باید تأمین شود تنها جنبه تبلیغاتی دارد و به اشتغال و تولید کمکی نمی‌کند.

 

ارسال نظر