در سفر به استان خوزستان انجام شد؛
کد خبر: ۲۱۶۰|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
دکتر محسن رضایی در سفر یک روزه خود به استان خوزستان با سفر به شهرستان مسجد سلیمان از روند اجرایی مجتمع پتروشیمی و کارخانه آلومینیوم مسجد سلیمان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، در این بازدید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از روند ساخت کارخانه های بزرگ پتروشیمی و آلومینیوم سازی در منطقه زیلایی (شهرک صنعتی مسجد سلیمان)بازدید و آخرین شرایط احداث این دو کارخانه را بررسی نمود.

بازدید دکتر رضایی از روند احداث مجتمع های صنعتی مسجد سلیمان، لالی و اندیکا
در این بازدید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به گفتگو با مهندسان و کارگران این کارخانه پرداخت و در جریان مشکلات ایشان قرار گرفت. دکتر رضایی با تاکید بر اهمیت توسعه استان خوزستان، رفع محرومیت از مناطق این استان را منوط به سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی و مشارکت مردم در پروژه های صنعتی دانست.

ایشان خطاب به کارگران بومی این دو کارخانه گفت:این دو کارخانه متعلق به مردم سه شهرستان مسجدسلیمان ،لالی و اندیکا است و ان شاالله مردم صبر و حوصله به خرج دهند و همکاری کنند تا روند رو به پیشرفت این دو کارخانه به نتیجه برسد.

دکتر رضایی در ادامه گفت: وظیفه ما خدمت به مردم صبور و مقاوم این منطقه است. در همین زمینه باید از آقای مقتدایی استاندار سختکوش این استان قدردانی کرد که وقت می گذارند تا این پروژه ها به سرانجام برسد و مردم این سه شهرستان از نعمت های آن به ویژه در جهت اشتغال زایی و رفع بیکاری مزمن این منطقه بهرمند شوند.

یادآور می شود برای اجرا پروژه آلومینیوم دو هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته و ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد.همچنین در اجرای پروژه پتروشیمی هم اکنون ۸۴۰ نفر اشتغال زایی داشته و تا یک سال و نیم آینده ۴۵۰۰ نفر مشغول به کار خواهد شد.
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، مسجد سلیمان ، پتروشیمی
ارسال نظر
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
سلام حاج آقا
لطفا برای استخدام آزمون ورودی کتبی برقرار کنید
(با نتایج واقعی)تا نیروهای لایق و کاردان در ابتدا بکار گیری شوند .وهمین امر موجب موفقیت پتروشیمی منطقه شود . شاید هم برای بهره وری بیشتر نیاز باشد از مناطق دیگر نیروی خیلی متخصص بگیرید واین هیچ ایرادی ندارد مهم این است که پترو شیمی بتواند بدرخشد .
حسن موری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
آزمون کتبی برای نیرو هایی که تخصص دارند ایرادی ندارد ولی برای مشاغلی همچون نگهبان آبدارچی و.......... میخواهی چه امتحانی بگیری و اصلا این نیرو ها با ید بچه های همان جا باشند تا بتوانند ادامه دهند.
سمیه صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
سلام جناب آقای دکتر
در حالی که کمتر از دو روز دیگر به اول شهریور مانده که این ماه ، ماه تعیین کننده ایی برای دانشجویان است .
جناب آقای دکتر هم شما و هم جناب آقای دکتر امیدوار رضایی دو فرزند عزیزتان را از دست دادید (خدا رحمتشان کند).
خواهش می کنم بخاطر شادی روح آن دو عزیز و با یاری پروردگار متعال این هشت رشته کارشناسی ارشدی که به آخرین مرحله تاییدیه خود جهت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان رسیده اند(فقط مانده تایید وزیر محترم علوم) را به تایید نهایی برسانید تا کمکی بشود به فرزندان محروم این شهر .
جناب آقای دکتر بخاطر شادی روح آن دو مرحوم این هشت رشته کارشناسی ارشد را برای دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان تایید نمایید .
خواهر کوچک شما. سمیه صالحی از مسجدسلیمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
دمت گرم امید وار شدیم به اینکه بریم سر کار اگه آقایون حسود بزارن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر رضایی
با ید بگویم که واقعا بیکاری جوانان را رنج می دهد
مثل دانش آموزی که مدرسه نرود یعنی او بر روی مسیر خود نیست و مشخص هم نیست که فردای او چه شود.واین فقط فراهم کردن موقعییت برای شیطان است که انسان را فریب دهد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
0
سلام
اکثر مردم شمال خوزستان در تابستان ارتباط خوبی با کوهرنگ دارند و مردم این منطقه میتوانند در زمینه ی پرورش قارچ و عسل بسیار موفق با شند . چون در فصل گرما زنبور عسل و قارچ را نمی توان در خوزستان نگهداری کرد.
ممنون