کد خبر: ۲۱۷۸|
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
آنچه كه ميبينيد خانه ايست در اصفهان كه قريب سيصد سال قدمت دارد. اين بنا اخيرا به همت يك هنرمند اصفهاني و با بهره گيري از هنرهاي مختلف آن خطه،به يك كانون فاخر تبديل شده كه هم يك مركز خيريه است و هم مراسم هاي گوناگون در آن برگزار مي گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، محسن رضایی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آنچه كه ميبينيد خانه ايست در اصفهان كه قريب سيصد سال قدمت دارد. اين بنا اخيرا به همت يك هنرمند اصفهاني و با بهره گيري از هنرهاي مختلف آن خطه،به يك كانون فاخر تبديل شده كه هم يك مركز خيريه است و هم مراسم هاي گوناگون در آن برگزار مي گردد. نمي دانم از چه كسي و به كجا بايد گلايه و شكايت برد كه اگر به جاي اين همه كارخانه كه از دوران پهلوي تا كنون در اصفهان راه اندازي شده،به تقويت هنر و معماري و گردشگري و صنايع وابسته به آن پرداخته مي شد،امروز شهر اصفهان سالانه ميلياردها دلار درآمد داشت.

بازدید دکتر رضایی از خانه 300 ساله در اصفهان




کلید واژه های مطلب: اینستاگرام ، اصفهان ، معماری ، هنر ، گردشگری
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکبر ایرانپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
سلام اقا محسن امروز هرچند با تاخیر نیازمند این نگاه به ظرفیتهای ثروت ساز هستیم که تا کنون با بی توجهی و بعضا بی مهری مواجه بودند.
ایکاش با سرعت بیشتری این تغییر نگرش رخ داده در امر گردش گری به پیش رود تا هم در حوزه نرم افزار و هم در حوزه سخت افزار شرایط بهره برداری مطلوب فراهم شود.
و پایانی بر مدیریت توریست هراسی باشد.
سرزمینی با داشتن بیش از یک میلیون آثار تاریخی که فقط سه درصد آن ثبت شده دارای رتبه دهم در بین صد و بیست و چهار کشور جهان است.
سیصد و چهل رشته صنایع دستی و تنوع جغرافیای سرزمینی در حوزه اکوتوریسم و...از جمله این ظرفیتهاست که امیدوارم هرچه سریعتر مورد استفاده قرار بگیرند.
از همه اینها مهم تر مراکز زیارتی ما که هرچند از بقیه بخشها فعالتر است اما انهم درآمد حداقلی دارد.
انشاالله شاهد شکوفایی این صنعت در آینده نزدیک باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
سلام
از آثار باستانی پارینه سنگی در شیخ عالی خان کوهرنگ که اولین نشانه های تمدن در آنجا یا فت شده است دیدن فرمایید (زمین های پدری قوم سراج الدین)
اکبر ایرانپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
سلام آقا چرا کامنت ها را منتشر نمی کنید؟!