کد خبر: ۲۱۸۲|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹
دکتر رضایی، در عیادت از حسینی خبرنگار جانباز صداو سیما:خبرنگاران افکار عمومی جهان را از وقایع منطقه آگاه سازند
دکتر محسن رضایی با حضور در بیمارستان سینا، ضمن عیادت از خبرنگار مجروح صداوسیما در سوریه، برای وی آرزوی سلامت کرد.

 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز چهارشنبه، با حضور در بیمارستان سینا و گفتگو با کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان، از وضعیت سلامت و روند درمان سید محمد حسن حسینی، گزارشگر مجروح صداوسیما در سوریه مطلع شد.
 
دکتر رضایی با اشاره به گزارش های ارسالی توسط سید محمد حسن حسینی و خبرنگاران اعزامی صداوسیما به سوریه گفت: آقای حسینی و همکارانشان، در واقع با ایثار و به خطر انداختن جان خود، صدای مظلومان سوریه را به گوش جهانیان می رساندند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با قدردانی از این خبرنگار گفت: مجاهدینی مانند شما که از دوران دفاع مقدس ، همراه رزمندگان اسلام در جبهه ها حضور داشتید روایتگر تلاش و ایثار برادران خود بودید باعث افتخار ما هستید .
 
 در ادامه سید محمدحسن حسینی با تشکر از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: افتخار می کنم که به عنوان سرباز رسانه ای و فرهنگی از دوران دفاع مقدس تا کنون به رسالت خود عمل کردم و دیدار با شما، برای من یادآور روزهای خاطره انگیز دفاع و فرهنگ فداکاری و شهادت طلبی در میان بسیجیان و براداران سپاهی است.
 
دکتر رضایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: حضور خبرنگاران در میدان های جنگ با تروریست ها و داعش، آگاهی افکار عمومی جهانی را نسبت به ددمنشی و خوی ضد انسانی این مدعیان دروغین اسلام، افزایش می دهد و رسانه های ایرانی باید در این میدان حضور چشمگیر داشته باشند.
 
دکتر رضایی با اشاره به مظلومیت مردم سوریه و عراق گفت: یکی از ظلم هایی که به این مردم وارد می شود این است که افکار عمومی جهان را از واقعیات منطقه دور می کنند.
 
سید محمد حسن حسینی خبرنگار صدا و سیما که چندی پیش بر اثر اصابت ترکش های خمپاره تروریستهای تکفیری در ارتفاعات لاذقیه در شمال غرب سوریه، بشدت زخمی شده بود، برای ادامه درمان، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.
ارسال نظر