کد خبر: ۲۱۹۵|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
سرلشکر «محسن رضایی» با گذشت بیش از 12 هزار روز از اسارت حاج احمد متوسلیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار جاویدالاثر از مردم دعوت کرد تا در شبکه‌های اجتماعی به پاسداشت وی بپردازند.

به گزارش جام نیوز، سرلشکر پاسدار "محسن رضایی" فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس از مردم برای گرامیداشت سردار "احمد متوسلیان" در شبکه‌های اجتماعی دعوت کرد.


سرلشکر رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در صفحات شبکه های اجتماعی به مطالبی برخوردم برای پاسداشت برادر جاویدالاثرم حاج احمد متوسلیان.


آری ایشان قهرمانی صبور و شکست ناپذیر بود چهره مصمم ایشان و تدابیر نو و ابتکاری او همیشه راهگشای فتح و پیروزی لشگریان ایران و اسلام بود.


این حاج احمد بود که در جاده خرمشهر در مقابل نیروهای پیاده و تانک و نفربر عراق ایستاد و آنها را متوقف کرد تا شهر آزاد شد و گرنه خرمشهر به این زودی‌ها آزاد نمی‌شد.


باید دست کسانی که بانی این حرکت زیبا شده‌اند رو بفشارم و "همه را به این کار خیر دعوت کنم".

 

 

سرلشکر محسن رضایی و جاویدالاثر احمد متوسلیان




سرلشکر محسن رضایی و جاویدالاثر احمد متوسلیان در جمع رزمندگان




جاویدالاثر احمد متوسلیان، سردار شهید محمد بروجردی و سرلشکر محسن رضایی

 

سردار جاویدالاثر "احمد متوسلیان" در دوران دفاع مقدس فرمانده تیپ 27 محمد رسول الله(ص) بود که در سال 61 به همراه تعدادی از رزمندگان عازم سوریه شد و در نهایت در 14 تیر همان سال، توسط فالانژیست‌ها و نیروهای اسرائیلی به اسارت در آمد و تا به امروز 12 هزار و 107 روز از اسارت این سردار می‌گذرد.

 

منبع: روزنامه اعتماد، شماره 3335 به تاريخ 15/6/94، صفحه 3 (سياست)


آدرس صفحه دکتر رضایی در اینستاگرام: https://instagram.com/rezaee_ir

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
1
سردار عزیز حاج احمد متوسلیان در قلبهای ما جای داری دوستت داریم الهی روزی بشه که حاج احمد را دوباره ببینیم یادگار دوران عشق و همدلی و صمیمیت یادگار دورانی که خدمت و گمنامی ارزش بود
اللهمَ فَکَ کُل اسیر