کد خبر: ۲۲۱۰|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
در پی درگذشت پدر شهیدان جهان آرا، دکتر محسن رضایی با حضور در منزل مرحوم جهان آرا ، ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان برای بازماندگان طلب صبر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به خصوصیات اخلاقی و رفتاری این مرحوم پرداخت و اظهار داشت: مرحوم چهان آرا پدر همه ما رزمندگان  و پدر مردم خرمشهر بود. انسانی صالح ،شایسته و فداکاری بود.

دکتر رضایی به تقارن فوت مرحوم جهان ارا و هفته دفاع مقدس و سالگرد شهید بزرگوار جهان آراهم  اشاره کرد و گفت : مرحوم جهان آرا بالاخره به فرزندان شهیدش محمد و علی پیوست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه اظهار داشت: مرحوم جهان آرا همواره دغدغه مردم خرمشهر را داشت . پیگیر سر و سامان دادن به اوضاع جوانان بود و با عشق پیگیر تهیه جهیزیه و لوازم و تدارکات عروسی جوانان بود و در این راه خستگی بر او راه نداشت . باعشق و علاقه وافری کار مردم را پیگیری می کرد.

دکتر رضایی با بیان اینکه مرحوم آقای جهان ارا یک مجاهد فی سبیل الله بود گفت: پدر شهیدان جهان آرا دلسوزی خاصی برای انقلاب و مسائل اسلام داشتند و بشدت پشتیبان انقلاب و نظام بودند . خانواده ایشان هم از قبل انقلاب در مسیر ارزشهای اسلامی بودند .

وی ادامه داد: مرحوم جهان ارا دغدغه های فرهنگی داشت. امروز اگر بخواهیم افرادی همچون مرحوم جهان ارا را پیدا کنیم باید با ذره بین بگردیم تا شاید پیداشود . واقعا حیات طیبه داشت .ادم فوق العاده سالم و صالحی بود . همواره دغدغه مسائل انقلاب را داشتند و به فکر محرومان و ایتام بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد : خیلی از بار مسئولیت نظام روی دوش اینطور افراد است قطعا مردم هم خدمات اینها را به حساب نظام اسلامی و انقلاب می گذارند . هر چند گمنام هستند و کمتر کسی اینها را می شناسد اما اینها بار نظام را به دوش می کشند.

دکتر محسن رضایی با بیان اینکه مردم خرمشهر ، خوزستان و ملت ایران همواره قدردان زحمات مرحوم جهان ارا و فرزندان شهیدش هستند تاکید کرد : در خرمشهر، خوزستان و تهران باید تشییع جنازه  با شکوهی برگزار شود . وی افزود : بنده علاقه و ارادت خاصی به مرحوم جهان آرا و فرزندان شهیدش داشتم هر چند بیشتر با شهید محمد جهان آرا داشتم. انشاالله با شهدا محشور شود .

 گفتنی است سید هدایت الله جهان آرا پدر شهید محمد جهان آرا فرمانده شجاع سپاه خرمشهر صبح امروز (پنج شنبه) بر اثر بیماری قلبی در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران درگذشت.

کلید واژه های مطلب: جهان آرا ، خانواده شهید
ارسال نظر