کد خبر: ۲۲۷۳|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
شنیده شد که در برخی رسانه های بیگانه گفته شده که با شهادت این فرمانده رشید در میان نیروهای ایران در موضوع سوریه و نبرد با تروریست ها، دو دستگی پدید آمده که خطاب به آنها که این رویای پوچ را در سر می پرورانند می گوییم: شما ایرانی ها و جوانان ایرانی را نشناخته اید. ایران پر از امثال همدانی هاست.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» دکتر محسن رضایی در مراسم وداع مردم و رزمندگان همدان با پیکر شهید حسین همدانی در حسینیه ثارالله هیات رزمندگان همدان شرکت کرد و به همراه سیل عظیمی از مردم همدان، زیارت عاشورا را در فضایی حزین زمزمه کرد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در بدو ورود به سپاه انصارالحسین (ع)همدان مورد استقبال مقامات لشکری و کشوری قرار گرفت.
دکتر رضایی با اشاره به قهرمانی ها و ایثار و مقاومت سردار همدانی گفت: شنیده شد که در برخی رسانه های بیگانه گفته شده که با شهادت این فرمانده رشید در میان نیروهای ایران در موضوع سوریه و نبرد با تروریست ها، دو دستگی پدید آمده که خطاب به آنها که این رویای پوچ را در سر می پرورانند می گوییم: شما ایرانی ها و جوانان ایرانی را نشناخته اید. ایران پر از امثال همدانی هاست.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سرمسجد کلانتری 12
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
سردار همدانی جاودانه شد..
سلام بر امام و رهبری و شهدا ..
آقامحسن شما ناموس اعتقادی زاگرس نشینان هستید.. خدا حفظتان کند..
حمیدرضااحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
سلام
سردار با عرض سلام میخواهم بگویم اینجانب حمیدرضا احمدی زاده شهر قهرمان پرور خمین شهر امام امت با همه وجود و بدون تعارف همراه با تفنگم (برنو) آماده جانفشانی در راه وطن و سرزمین پاکمان هستم.هم اکنون نیز بعنوان کارشناس نصب و راه اندازی نیروگاههای برق در استان مرزی ایلام در حال خدمت به کشورم هستم.مجددا اعلام میدارم آماده حضور در عرصه هرگونه آموزشهای لازم جهت آمادگی برای دفاع از وطن و مبارزه با دشمنان این ملت و این خاک پاک میباشم و از راه دور دستتان را میفشارم