آخرین پست اینستاگرامی دکتر محسن رضایی در مورد انتفاضه سوم
کد خبر: ۲۳۱۰|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
دکتر محسن رضایی با ارسال یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود، خواستار توجه جامعه مسلمین به انتفاضه سوم مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی شد.
دکتر محسن رضایی گروهک های تروریستی منطقه را فرزند نامشروع آمریکا و اسرائیل دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، وی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

 شاید برای مردم ما اتفاقات منطقه بسیار تعجب‌آور باشد. زاده شدن قارچ وار گروهک‌های تروریستی به‌مانند طالبان، داعش، جیش العدل و... که فرزند نامشروع آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی است که به‌واسطه جاهلیت و قدرت‌طلبی حکومت‌های اعراب بمانند حکام عربستان سعودی به وجود آمده‌اند. این کشورها چندین هدف مختلف را در منطقه دنبال می‌کنند.
یکی عدم ثبات امنیتی در کشورهای مسلمان، فروش مهمات نظامی به کشورها در قبال واردات نفتی که از آنان دارند و وابسته نگه‌داشتن آنان به خود و شاید مهم‌ترین هدف آنان غافل نگه‌داشتن مسلمانان از پيشرفت و ترقي ازيكطرف و اتفاقات فلسطین اشغالی و جنایات اسرائیل از سوي ديگر است.
اخيرا براي اولين بار اسراييل زمان عبادات فلسطينيها را در مسجدالاقصي و ساير اماكن مقدس نصف كرده و اين آغاز محروم كردن يك ملتي از مهمترين قطعات و بخشهاي سرزمين و هويت خويش مي باشد و انتفاضه سوم فلسطين به همين دليل برخواسته است.

گروهک های تروریستی منطقه فرزند نامشروع آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی است
ارسال نظر