محسن رضایی در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان یادآور شد:
کد خبر: ۲۳۵۱|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین خاطر نشان کرد: در وصیت نامه امام خمینی(ره) هست که ایشان آمریکا را شیطان بزرگ و عامل همه مفاسد جهان می دانستند. بنابراین کسانی که فکر می کنند امام(ره) نظری غیر از این داشته بروند و وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب را یکبار دیگر بخوانند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرایط باید به نحوی تعیین شود که شروط 9 گانه مورد نظر رهبری در اجرای برجام نصب‌العین دولت قرار گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ، سرلشکر رضایی روز چهارشنبه در این راهپیمایی که همزمان با سی و ششمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی برگزار شد ، همگام با آحاد مردم انقلابی تهران و در پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با فریاد مرگ بر آمریکا و هیهات من الذله ، پایداری ملت ایران در برابر توطئه نفوذ آمریکا را خواستار شد .

شروط 9 گانه رهبری، نصب‌العین دولت در اجرای برجام باشد

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: انقلاب ما به نفع دانش‌آموز و دانشجوی انقلابی، مسلمان، مومن و علاقمند به آرمان‌های امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون است.

رضایی افزود: این جمعیت عظیم که امروز در مراسم سیزدهم آبان شرکت کرده‌اند، مردمی ظلم‌ستیز هستند که هرگز زیربار استبار و زورگویی نخواهند رفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری در مورد نامه مقام معظم رهبری خطاب به رئیس‌جمهور در مورد نحوه اجرای برجام، گفت: شرایط باید به نحوی تعیین شود و فرآیند ارجای برجام باید به صورتی به پیش برود که شروط 9 گانه مورد نظر مقام معظم رهبری نصب‌العین دولت قرار گیرد.

وی افزود: این نامه حکم یک منشور رفتاری را برای دولت در رابطه با اجرای برجام و ایفای تعهدات از سوی ایران در قضیه هسته‌ای دارد و تخطی از آن هرگز قابل بخشش نیست.

امام(ره) آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص چرایی شعار مرگ بر آمریکا، گفت: تفسیر شعار مرگ بر آمریکا امروز یعنی مرگ بر ظلم، مرگ بر تجاوز، مرگ بر تکفیری ها و مرگ بر اسرائیل؛ چراکه ریشه همه مسائل و مشکلات آمریکاست.
وی در ادامه در خصوص پیام حضور مردم در سال های متمادی پس از انقلاب در مراسم 13 آبان، اظهار داشت: خواست اصلی ملت ایران این است که آمریکایی ها دست از ظلم و ستم و حمایت از مستبدین و دیکتاتورهای منطقه مانند آل سعود بردارند. این خواست ملت ایران منطقی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین خاطر نشان کرد: در وصیت نامه امام خمینی(ره) هست که ایشان آمریکا را شیطان بزرگ و عامل همه مفاسد جهان می دانستند. بنابراین کسانی که فکر می کنند امام(ره) نظری غیر از این داشته بروند و وصیت نامه رهبر کبیر انقلاب را یکبار دیگر بخوانند.
ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
0
0
سلام پیام تصویری میخوایم.(لطفا)
مدیر پایگاه با سلام.

متوجه منظور حضرتعالی نشدیم. پیام تصویری (ویدویی) از مراسم 13 آبان در اختیار پایگاه قرار نگرفته است اما گزارشات دکتر محسن رضایی از رسانه های مکتوب و همچنین پایگاه اطلاع رسانی منتشر گردیده است.