کد خبر: ۲۳۸۵|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
بیشتر شبیه معجزه است که آدم بتواند به این سادگی با بزرگترین فرمانده نظامی کشورش در تماس باشد.از تو جه و وقتی که گذاشتید بسیارممنونم.تاثیر این مدیا به قدریست که من الان ضربان قلب گرفتم!!
گفتگوی تلگرامی دکتر محسن رضایی با یک جوانچند سالی است که شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار قوی و موثر بین مردم به کار برده می شود. برخی از مسئولین نیز برای ارتباط و انتشار نظریات و مطالب خود، از این ابزار بهره مند می شوند، هرچند بیشتر آنان استفاده از شبکه های اجتماعی را به صورت یک طرفه مورد استفاده قرار می دهند، اما دکتر محسن رضایی ضمن استفاده از این شبکه ها، به برقرای دیالوگ و پاسخگویی به مطالب برخی از پیام ها نیز می پردازند. مطلب ذیل، یک نمونه از این نوع پیام ها که از سوی آقای سید میلاد انعمی در اختیار پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی قرار گرفته است. ایشان مطلب را در قالب پیامی نلگرامی برای دکتر رضایی ارسال داشته و در قبال آن پاسخی ارسال داشته اند. توجه شما را به این مطلب جلب می نماییم.
میلاد انعمی نوشته است:
سردار درود بر شما.
امیدوارم خودتان مطالعه بفرمایید در غیر اینصورت از سردبیر محترم پیجتون میخوام مطلب را خدمتتون برسانند..گفتگوی تلگرامی دکتر محسن رضایی با یک جوان
من MBA هستم با گرایش استراتژیک نظرات و پیشنهاداتم رو خدمتتون عرض خواهم کرد.
به نظرم تهدیدی که امروز در کشور وجود داره بهترین فرصت برای ایجاد همدلی در بین مردم هست.
موضوع حرف من **پرزنت** هست.
متاسفانه موضوعی که توی این سالها کم کار شده.خوب میدانید که نسل من در دهه شصت چگونه با پرزنت قوی آمریکا و غرب استحاله شدند.
جنگ نرمی که آیت الله خامنه ای فرمودند ولی در حد فهم عوام نبوده و نیست.به نظرم وظیفه ی شما در مجمع تشخیص مصلحت بسیار راهبردیست و تعیین استراتژی درست قطعا تخصص شماست.نکته اینکه یه گپ شدید بین مردم و مسئولین وجود داره که باید از بین بره.پیشنهاد من تشکیل اتاق فکر با حضور هم نسلیان و جوانان است تا بتونن این خلا رو پر کنند. دعوت شما از افراد با تفکر مختلف جهت جذب طرفداران افکار مخالف ضروریست.با احترام به تجربه و توانایی و صبر و بردباری نسل شما.سیل تحولات و تحلیلهایی که امروز در دسترس همگان هست با اون زمان قابل قیاس نیست.دسترسی نامحدود به منابع فرصتی ایجاد کرده تا سوالات ذهنیه ما در سریعترین وقت به نتیجه برسه و ما راه را انتخاب و درصورت نیاز تغییر مسیر دهیم.نقش ضعیف رسانه ها در *پرزنت* جمهوری اسلامی باعث زاویه دار شدن کسانی شده که ناخواسته به سمت مخالفت با نظام رفتند و یکجور پوز روشنفکری و شیکی شده براشون!!من اگر امرووز بخواهم از کار رهبر در صفحه های اجتماعی دفاع کنم مورد هتاکی قرار میگیرم و تحقیر میشم.ولی این بازی قابل برگشت است.فرصت را از دست ندهید.از نظرات ما هم استفاده کنید.ما به این سینرژی نیازمندیم.عذر از زیاده گویی.
سید میلاد انعمی


پاسخ دکتر محسن رضایی:گفتگوی تلگرامی دکتر محسن رضایی با یک جوان
ميلاد عزيز در جملات شما حقيقت جويي و دلسوزي آشكاري وجود دارد سعي كنيد آنرا حفظ كنيد و گسترش دهيد ، قبول دارم كه شكافي بين ماها نسل اول و دوم با شما نسل سوم و چهارم انقلاب بوجود آمده است ، حقيقت اش را بخواهيد بدليل اشتباهي است كه بزرگان ما پس از دفاع مقدس كردند و ريل انقلاب را عوض كردند لذا قطار انقلاب روي ريل ديگري قرا گرفت اين تغيير ريل امروز به صورت شكاف بين نسلي خود را نشان مي دهد ، دعا كنيد بتوان دوباره قطار انقلاب را روي ريل خودش بر گردانيم البته پيشنهاد شما يكي ازاقداماتي است كه بايد صورت گيرد.


میلاد انعمی در ادامه به دکتر رضایی نوشته است: بیشتر شبیه معجزه است که آدم بتواند به این سادگی با بزرگترین فرمانده نظامی کشورش در تماس باشد. از توجه و وقتی که گذاشتید بسیارممنونم. تاثیر این مدیا به قدریست که من الان ضربان قلب گرفتم!!
آقای دکتر. زمان بسیار مناسب است. همنسلهای من همواره حکومت را روبروی ایران بزرگ دیدند. اما امروز که دنیا اعتراف به امپراطوری ایران کرده فرصت را به غنیمت میبریم. هیچ کس با اسلام مشکلی نداره یا نداشته ولی این تاکید بیش از حد باعث این حساسیت بیجا شده! یک دنیا حرف و ایده داریم. علی یارتان





کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، تلگرام ، پرزنت
ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
1
3
پاسخی دیگر گونه به میلاد عزیز:
پیش فرض نادرست باعث میشود که انسان در لابیرنت ناکجاآباد، گم شود.
"گپ شدید بین مردم و مسئولین"نظام چیزی "ذهنیه" یا نتیجه بد "پرزنت" کردن نیست، "بازی" نیست، یک واقعیت سیاسی-اجتماعی است.بدیهی است اگر مردم مثلا به دنبال "توسعه سیاسی مبتنی بر حقوق بشر" باشند و نسل مسئولین فقط به فکر توسعه "راه آهن" باشد، آنگاه پدیده شکاف شکل می گیرد.
با توجه به اینکه شما "یک دنیا حرف و ایده" دارید باید به عرضتان برسانم که بعید میدانم اتاق فکری بتواند مشکلات کشور را حل کند، زیرا بسیاری از مسئولین گرفتار "آگاهی کاذب" هستند.شعور کاذب +فساد سیاسی هر آنچه بکارید به طوفان میدهد.
البته فکر نمیکنم شما نگران ایران باشید.
دغدغه شما "مورد هتاکی قرارمیگیرم و تحقیر میشم" است، بازگشتِ بازی است، "جذب طرفداران افکار مخالف" است، "زاویه دار شدن کسانی شده که ناخواسته به سمت مخالفت با نظام رفتند" و از این جور چیز ها. در گفتار شما اثری از توجه به آزادی، دموکراسی و حق انتخاب شهروندان ایرانی مشاهده نکردم.
در ضمن شما بهتر است که در اتاق فکر نباشید زیرا شما یک اتفاق ساده را "معجزه" خطاب می کنید و در ذهنتان به "امپراتوری" می اندیشید.به عبارت دیگر ذهن افسون و اسطوره ساز شما آماده تعامل و پیوند با آگاهی کاذب خواهد بود.
اتاق فکر به "عقل خود بنیاد" نیاز دارد.
دست حق نگهدارتان.
امیرامینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
سلام وعرض ادب خدمت سردار سرلشکر رضایی،،اقا محسن عزیز بازگشت مجدد حضرت به سپاه نور امیدی بود وهست برایه دلها،این حقیر مطمئنم که با امدن دوباره شیر مرد میادین نبرد،خیلی از مشکلات که نظام ما علی الخصوص سپاه با ان روبرو شده حل خواهد شد....عرض خوش امد گویی وتبریک دارم خدمت فرمانده...امیرامینی مسئول ستاد دکتر رضایی در ا.غ.شهرستان بوکان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
1
سلام ببخشید مطلب بنده بعنوان خصوصی مطرح کردم که شما انتشار دادید.لطفا مطلب بنده رو بردارید از روی سایت
با تشکر
مدیر پایگاه با سلام.

مطلب حضرتعالی حذف شد.
محمد بیرانوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
3
عرض سلام خدمت دکتر عزیز و سرافراز که وقتی اسمش میاد تن دشمنان ایران به لرزه میاقته
آقای دکتر من از طرفدارای شما هستم و شخصا عقاید و نظرات شما را بسیار راهبردی می دانم .
واقعا وقتی به سوابق و زندگینامه ی شما رجوع می کنم آنقدر انگیزه می گیرم که شاید کمتر جایی برام اتفاق بیافته .
من لرم و خیلی خوشحالم که امثال شما هم برخاسته از مناطق ما می باشد .
با تشکر در پناه خدا
مهرداد منافی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
0
2
ای کاش میشد ما هم با ایشان گفتگو کنیم. چجوری ایشان تلگرام سردار رو پیدا کردن ؟؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
2
سلام خدمت سردار رضایی
شما شخصی بودین که به جوونا میدون دادین و بهشون اعتماد کردین و نتیجه اعتمادتون شد سرداران سرافرازی که هر کدومشون اسطوره ای شدن
من متولد 71 هستم جنگ رو درک نکردم اما آرزوم بود که بودم واز نزدیک میدیدم
حالام وقتی میبینم بعضیا شهدا رو مسخره میکنن گذشته رو بی ارزش میدونن دلم میگیره
انگار نه انگار که بخاطر خاک و ناموسشون جون دادن به خاطر همین (بعضیا)، که الان حرمت اونا رو میشکنن
البته بزرگامونم مقصرن همونا که پا گذاشتن رو خون شهدا و از خون شهدا به مقامی رسیدن
همونا که الان باعث شدن به بعضیا میدون داده بشه و بگن اینم کشور اسلامی که کرور کرور بیت المالو بالا میکشن و اختلاص میکنن و آقا زاده هاشون عشق دنیا رو میکنن و...
بعضی وقتا یاد حرف شهید باکری در مورد آینده رزمنده ها که بعد جنگ به سه دسته میشن میوفتم میبینم همش درسته!!!
دلم پره حاج محسن
چی شد که ما به اینجا رسیدیم
چرا باید این طور میشد
چرا باید بین ما فاصله می افتاد
چرا نسل ما رو رها کردین
چرا به ما اعتماد نکردین
مگه ما بچه های این مملکت نیستیم
مگه ما سختی های بعد از جنگو تحمل نکردیم
مگه ما هنوزم که هنوزه از بی کاری رنج نمی بریم
پس کی میخواد به ما میدون داده بشه
کی قراره دولتا به فکر ما هم باشن
کاش به حرف امام خامنه ای گوش میکردن کاش قلباً بله چشم میگفتن
سردار به خدا بدنه آلوده شده بالا همه چیز خوبه اما پایین که میایی اونی که پشت میز نشسته خدایی میکنه به هیچ صراطی مستقیم نیست
انگار نه انگار که باید خادم مردم باشه
درد دل زیاده سردار کاش منم میتونستم مستقیم با شما حرف بزنم ...
خوش به حالتون که امام
خامنه ای رو از نزدیک میبینید و سبک میشید
آرزومه قبل مردن از نزدیک ببینمشون
سلام منو بهشون برسونید
فرمانده ی همت ها و باکری ها، زین الدین و کاوه و باقری ها، تهرانی مقدم و همدانی و سلیمانی ها و....
شادروز خسروي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
به نام خدا
با سلام و احترام
جناب آقاي دكتر محسن رضايي
از راه دور روي شما فرمانده بزرگ روز هاي بحراني ايران را مي بوسم شما كسي هستيد كه در ايام جنگ كه همه چشم اميدشان به آزادي خرمشهر بود، چشمان غمبار خرمشهر به دستان توانمند شما و سپاهيان غرور آفرينتان دوخته شده بود كه با لطف الهي اين امر مقدر گرديد و با جانبازي سپاهيان غيور بار ديگر خرمشهر به ميهن عزيزمان بازگشت ملت ايران هيچگاه درايت و جانبازي شما و همرزمانتان را فراموش نخواهد كرد همچنين از پيام تسليت شما مقام بزرگوار براي درگذشت پدرم عبدالعلي خسروي ميرقائد از سوي همه اعضاي خانواده تقدير و تشكر مي نمايم.
خدا به شما توفيق عنايت فرمايد.
شادروز خسروي