کد خبر: ۲۴۴۰|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
متاسفانه باید اذعان داشت که فضای سیاسی کشور ما در سالهای اخير از آن فضای ابتدایی زمان انقلاب دور شده است. نبايد از راه انقلاب خارج شويم . خدا و مردم را نبايد فراموش كنيم
دکتر محسن رضایی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس، با اشاره به جمله معروف شهید مدرس، سیاسیون را به توجه به دیانت در سیاست توصیه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از خود در کنار مقبره آیت الله سید حسن مدرس ضمن تبریک به نمایندگان مجلس، مدرس را به عنوان اسوه ایستادن بر حرف حق نامید. متن این پیام به شرح زیر است:

فردا دهم آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس است. مردی که اسوه ایستادن بر حرف حق در میان خیل نمایندگان مرعوب در مجلس ملی سوم بود. معروفترین جمله شهید مدرس "دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست". اصلی ترین پیام دیانت ما در سياست، توجه به خدا و مردم است . متاسفانه باید اذعان داشت که فضای سیاسی کشور ما در سالهای اخير از آن فضای ابتدایی زمان انقلاب دور شده است. نبايد از راه انقلاب خارج شويم . خدا و مردم را نبايد فراموش كنيم .
جا دارد روز مجلس شورای اسلامی را نیز به تمامی ملت ایران و نمایندگان محترم آنان تبریک عرض نموده و یادی کنم از شهدایی که در جریان مشروطه و پس از آن در راه برپاشدن مجلس شهد شیرین شهادت را نوشیده اند.

محسن رضایی
9 آذرماه 1394
دکتر محسن رضایی سالروز شهادت مدرس و روز مجلس را گرامی داشت / مدرس اسوه ایستادن بر حرف حق

ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
منجم اصفهانی
|
Germany
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
1
با سلام به سردار عزیزم محسن رضایی.
این لینک رو حتما ببینین.
امیدوارم ساخته ام ، مقبول درگاه حق قرار گرفته باشد.
عنوان:سردار شهید حاج علی موحددوست-خواننده:محمّد اصفهانی
http://www.aparat.com/v/Gr9CK
مدیر پایگاه با سلام. کلیپ دیده شد. انشاالله موفق باشید.

پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی