کد خبر: ۲۵۲۰|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
محسن رضایی با ارسال نامه ای به محضر مقام معظم رهبری، ضمن استقبال از دستاوردهای اخیر ایران در پرونده هسته ای، بیان داشت: امروز فرزندان و سربازان رهبری، از ظریف گرفته تا قاسم سلیمانی درحال پیشروی در سنگرهای دشمن هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، متن نامه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبر معظم انقلاب به این شرح است:

محضر مبارك رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی
با سلام و عرض ادب

دومين عقب‌نشینی استكبار در پرونده هسته‌ای ايران را به محضر حضرت‌عالی، ملت سرافراز و دولت جمهوري اسلامي ايران، تبريك عرض می‌کنم. بدیهی است دولت محترم و دیپلمات‌های پرتلاش ما نباید لغو دوازده قطع‌نامه را پايان یافتن اتهامات قلمداد کنند و بایستی تلاش خود را تا پاک کردن و مردود ساختن بقاياي اتهامات مندرج در گزارش‌های رسمي آژانس ادامه دهند تا زمینه سوءاستفاده بدخواهان در آینده، به‌طورکلی منتفی گردد.

اين عقب‌نشینی بار دیگر نشان داد كه بدون اقتدار، هرگز نمی‌توان گفتگو كرد. هرچند کسانی از اين پيروزي و قطعنامه ٥٩٨ را كه در پی حضور پرقدرت رزمندگان اسلام درصحنه‌های دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامي به‌دست‌آمده تفسير نادرستی ارائه می‌کنند. به‌زعم آنان، دلیل برداشتن تحریم‌ها و پایان یافتن دفاع هشت‌ساله ، فقط و فقط روی آوردن به مذاکره بوده، گرچه مذاكره و گفتگوی دیپلمات‌های توانمند ما در فرایند اين پیروزی‌ها جاي خود را دارد ولی نادیده گرفتن عقبه و پشتوانه اين مذاکرات كه همان ايستادگي و اقتدار ايران سرافراز است يك ظلم بزرگ سياسي به مسير مشعشع ملت ايران محسوب می‌گردد.

اين نوع برداشت‌ها نه‌فقط ناديده گرفتن آثار صبر، تحمل و ایستادگی ملت ايران در شکستن تحریم‌ها و تسلیم‌ناپذیری آنان است بلكه چشم بستن بر هوشياري و آمادگی مستمر و شبانه‌روزی نيروهاي مسلح جمهوری اسلامی در بازداشتن و مأیوس ساختنِ تحريم كنندگان از حمله نظامي به كشور اسلامی ماست. نادیده گرفتن قدرت و توان ملت ایران و رزمندگان آنان، هم موجب تحلیلی اشتباه از وضع موجود می‌شود و هم به اقداماتی اشتباه در آینده منجر خواهد شد.

بی‌تردید افرادی وجود دارند كه از اين تحلیل‌ها براي انحراف در مسير سياست خارجي ايران كه پس از دويست سال و بلکه بيشتر بر ريل صحیحی قرار گرفته است ، سو استفاده كنند. جمعی با نگاه افراط‌گرایانه پیروزی‌ها را جام زهری دیگر تلقی کرده وعده‌ای مرعوب، برجام را کوتاه آمدن و عقب‌نشینی از ارزش‌ها و پناه بردن به عقلانیت تفسیر می‌کنند. درحالی‌که هیچ‌یک از این برداشت‌ها واقعیت خارجی ندارد.

مطمئناً نيروهاي انقلاب به حول و قوه الهی تحت رهبری‌های حكيمانه حضرت‌عالی و با حمايت ملت غیور و خستگی‌ناپذیر، با هوشياری و با تمام توان و به‌دوراز هرگونه افراط‌وتفریط تلاش می‌کنند که دشمنان اسلام و ملت مسلمان را باسیلی در مقابل سيلي و مدارا در مقابل نرمش يا همان نرمش قهرمانانه، از تمامي مواضع و موانع ظالمانه‌ای كه در مقابل پیشرفت و حضور بین‌المللی ملت ایران طي چند صدسال اخير ايجاد کرده‌اند عقب برانند.
حقیقتاً تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی معترف‌اند که اگر سیلی آزادسازی فاو و کربلای پنج نبود قطعنامه 598 نوشته نمی‌شد و اگر سیلی بیست هزار سانتریفیوژی نبود آمریکا به جمع مذاکره‌کنندگان نمی‌پیوست .

امروز، فرزندان و سربازان حضرت‌عالی، از ظریف گرفته تا قاسم سلیمانی درحال پیشروی در سنگرهای دشمن هستند و مطمئناً آینده‌ای پرافتخارتر از گذشته در انتظار ملت ایران است.

ادام الله ظلکم
با احترام مجدد
محسن رضایی
26 آذر 1394

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جلال داودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
0
0
جناب دکتر رضایی واقعا سخنان شما مسائل را روشن تر کرده و اذهان عمومی را از تشویش و نگرانی رفع میکند تشکر