کد خبر: ۲۶۲۰|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
يا شما نمي دانيد كه به سوي جنگ می روید یا مي دانيد و مي خواهيد انگشت اتهام را از خودتان برداريد. توصيه مي كنيم دست از ماجراجويي جديد درخليج فارس برداريد و به سوي جنگ پيش نرويد.
سرلشکر پاسدار محسن رضایی با ارسال مطلبی در اینستاگرام شخصی خود، ضمن مقایسه با شرایط آغاز جنگ ایران با عراق با وضعیت کنونی عربستان، به وزیر دفاع عربستان سعودی خواست دست از ماجراجویی جدید در منطقه خلیج فارس دست بردارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

وزیر دفاع جوان و کم تجربه سعودی اخیر بیان داشته که آدم عاقل به سمت جنگ با ايران پيش نمي رود.

آقاي بن سلمان

ما چند ماه قبل به شما گفتيم مسير صدام حسين را نرويد، شما دارید همان كاري كه صدام قبل از شروع جنگ با ایران را کرد انجام می دهید، یعنی همراهي با شورشگران وضد انقلاب ايران و شهادت آيت الله صدر و خواهرش و پس از آن قطع روابط عراق با ايران. شما نیز با تكفيريها و اشرار همراهي مي كنيد و آیت الله نمر و شيعيان را شهيد مي كنيد و با ايران قطع رابطه مي كنيد، به سفارت ايران در يمن موشک مي زنيد و می گویید به دنبال جنگ نيستيد!

يا شما نمي دانيد كه به سوي جنگ می روید یا مي دانيد و مي خواهيد انگشت اتهام را از خودتان برداريد و از سقوط بورس خودتان جلوگيري كنيد و قيمت نفت را پايين نگه داريد. باز هم توصيه مي كنيم دست از ماجراجويي جديد درخليج فارس برداريد و به سوي جنگ پيش نرويد.

سرلشکر رضایی: عربستان خواسته یا نخواسته به سوی جنگ می رود
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
1
آقا محسن خیلی میخوامت۰۰۰۰
بیسیمچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
آقا محسن حرف دل ما رو می زنی. ولی شمارو به خدا سلام مارو به آقا برسونید و بفرمایید که ما فرزندان حیدر کراریم، ما مشتاقان غلتیدن در خون خویشیم، ما تشنه جهادیم، به آقا بفرمایید ما داریم بر روی نفس خود بیش از پیش کار می کنیم، بفرمایید این تهدید ها که می شود ما بیش از پیش جهاد اکبر می کنیم در درون خود و با شوقی زاید الوصف و مشتاقانه آماده صف کشیدن در برابر جبهه ی کفر شیطانیم. ما هرگز آغازگر جنگ نخواهیم بود ولی به آقا بگویید خیر و هدایت دقیقا از همانجایی که شر آغاز می شود رشد می کند. آقا محسن به خاطر مواضع دلگرم کننده و عاقلانه شما در این بحران اخیر با سعودی ها ممنونم. شما سیاست خارجی را خوب می فهمید. شما بر خلاف برخی ها که خود را دیپلمات می پندارند خوب می دانید که گاهی نرمش و ملایمت با دشمن تحلیل غلط به وی خواهد داد. باز هم ممنون از شما سردار