کد خبر: ۲۶۳۹|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
مفتی اعظم عربستان سعودی بر اساس این استدلال که کسانی که عربستان سعودی، که محل قرار گرفتن حرمین شریفین است و آل سعود که خادمین این حرمین هستند را تهدید می کنند، سزایشان مرگ و خون آنان مباح است، خون سرلشکر پاسدار محسن رضایی را مباح اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، برخی از سخنان و مواضع صریح فرمانده محبوب امام(ره) و یاور همیشگی رهبر معظم انقلاب در ماه های اخیر که در مورد عربستان سعودی و رفتار غیر منطقی آنان صورت پذیرفته، به شرح زیر می باشد.

*  ما به دولتمردان عربستان توصیه می کنیم اگر شما تجربه ندارید بدانید این مسیر که هر روز جلوتر می روید به جاهای بدی شما را می کشانند. روز اول هم صدام نمی خواست وارد این کار شود، او را هل دادند و وارد کاری شد که دیگر نمی توانست عقب نشینی کند. رفتارهایی که این روزها از عربستان می بینیم رفتارهای خوبی نیست.

*  من به آینده خوش بین نیستم. روندی که در دولت عربستان است روند خوبی نیست. مگر اینکه اتفاقی در عربستان صورت گیرد. ما عربستان را چیزی نمی دانیم. عربستان عددی در مقابل جمهوری اسلامی نیست.

* قتل شیخ نمر تسویه حساب مذهبی بدست وهابیان و آل سعود زشت ترین نسل کشی تاریخ است که در حال وقوع می باشد؛ نوعی جنون مشابه هیتلر و مغول به دست تکفیریها و اربابان آنها دست داده است.

* ما صبر کرده و دنبال جنگ نیستیم ولی شما سران حکومت آل سعود نیز هوشیار باشید با دُم شیر بازی نکنید و به این روند ادامه ندهید چرا که اگر این شیر برگردد معلوم نیست چه اتفاقی برایتان خواهد افتاد.

* دستگیری تفنگداران آمریکایی پیام برای کشورهای همسایه داشت. اینکه شما با آتش بازی نکنید. عربستان به کشتن مردم بی پناه یمن افتخار نکند. این پیام برای عربستان هم است!

* مأموریت چه کسی رادارید انجام می‌دهید؟ چرا نمی‌گذارید امنیت در منطقه باشید؟ اصلاً شما کی هستید که می‌خواهید درگیر شوید؟ راه صدام حسین را دنبال نکنید. ثبات منطقه را به هم نریزید. به مردمتان آزادی و عدالت بدهید. فکر خاموشی صدای ایران را از ذهنتان خارج کنید. ملت ایران راهش را ادامه می‌دهد و نمی‌خواهد به دوران قاجار و پهلوی برگردد. ما به آن دوران خفت‌بار بازنخواهیم گشت و بهای ادامه این مسیر را می‌پردازیم.

* امیدواریم جنگی به‌وجود نیاید و حکام عربستان سر عقل بیایند و کار را به جایی نرسانند که ملت ایران عکس‌العملی سخت نشان دهد، البته ما نسبت به داعشی‌ها و تکفیری‌ها عکس‌العمل نشان خواهیم داد و آنها را در سوریه و عراق دفن می‌کنیم.


ارسال نظر
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر مسعود موسی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
اقای رضایی واقعا گل کاشتی با این حرفات.
یک بار دیگه به ایرانی بودنم افتخار میکنم.
خدایی خیلی مردی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
2
سردار تو افتخار ما ایرانیها مخصوصا بختیاریها هستی , عربستانیها غلط می کنند که ما را تهدید کنند اگر برای شما اتفاقی رخ دهد شهر ریاض رو با خاک یکسان می کنیم.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
2
با سلام.
مسئولان بي كفايت و بيچاره سعودي بدانند كه آقا محسن، مالك اشتر امام و رهبر فرزانه انقلاب و چشم اميد همه ملت ايران است. پس آل سعود حرف مفت نزن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
0
با سلام خدمت سردار بزرگ ایران سرلشکر دکتر رضایی بیان ان مفتی را با این شعر چراغی را که ایزد بر فروزد هر انکس پف کند ریشش بسوزد بدر میکنیم سلامت وپیروز باشید
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
با سلام خدمت سردار سر لشکر،. برادر ارزشمند میراث دکتر جلیلی نماینده شهر قوم گرایی هست. به داد شهر برس که طایفه گری پدر مسجدسلیمان را سوزانده.چرا دکتر امیدوار رضایی را نفرستادی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
درودبرمردانی دلیرکه ازموضع قدرت بااین عربهای تن پرورحرف میزنداینهاهمه به پشتوانه اربابشان آمریکا غلط اضافی میکنند اگه یک لحظه احساس کنندامریکا حمایتشان نمیکند روی دست وپای ایران می افتن باغلط کردن