کد خبر: ۲۶۴۲|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
محسن رضایی تصریح کرد:در پی تلاش های مجاهدین هسته ای و جوانان انقلابی، 20هزار سانترفیوژ در ایران درست شد که به واسطه آن میز مذاکره ای تشکیل شد که در یک طرف آن ایران و در طرف دیگر کشورهای قدرتمند بین الملل قرار گرفتند.

سرلشگر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین یادواره سردار شهید حاج سید حمید تقوی فر و۴۰ شهید مدافع حرم شهرری، ضمن گرامی داشتن نام و یاد شهدای بصیر و فداکار مدافعین حرم، اظهار داشت: این شهدا بهترین فرزندان جهان اسلام هستند که در مصاف با بدترین و منحرف ترین گروههای تکفیری در عراق و سوریه دفاع می کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه پدیده عجیبی در دنیا در حال وقوع است، گفت: پشتوانه مدافعین حرم، مظلومین و مسلمانان ناب مثل ملت ایران و پشتوانه تکفیری ها دولت هایی مثل سعودی ها، آمریکا و اسراییل است.

وی افزود: بسیاری به دنبال تامین منافع اسراییل و آمریکا و عقب بردن انقلاب اسلامی هستند ولی با مجاهدت های افراد با بصیرتی مثل شهید تقوی فر در حفظ وحدت و نظام جمهوری اسلامی، پایداری می کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فعالیت فرهنگی این شهید و تسلطش به قرآن و نهج البلاغه، تصریح کرد:  نظامیهای پاسدار ما با نظامی ها دنیا متفاوت بوده و علاوه بر پاسداری، نیروهایی انقلابی هستند که یکی از ابعادش نظامی بودن آنهاست و در ابعاد دیگری مثل فرهنگی و سیاسی، با نهضت های آزادی بخش خود دولت های جهان و آمریکا را تحلیل می کنند.

رضایی ادامه داد افرادی مثل شهید تقوی فر که اساس و بنیاد سپاه با آنها شکل گرفته، چشمه های جوشانی راه انداخته اند که جوانان حزب الهی ما که جنگ را ندیده اند تحت تاثیر این چشمه ها قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: افرادی بر سر سفره نظام جمهوری اسلامی نشسته و از طریق رسانه ها از ملت ایران و جمهوری اسلامی ادعای طلبکاری می کنند که در پیشبرد انقلاب اسلامی هیچ تلاشی انجام نداده اند لذا با مطالعه و بررسی سیره شهدا و جانبازان و از طرفی دیگر افراد مدعا و طلبکار، دریافت می کنیم که هرچه افراد بیشتر برای انقلاب زحمت کشیده اند، کمتر طلبکارند و همچنین کسانی که متدین هستند ولی انقلابی نیستند، ادعای بیشتری دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: در پی تلاش های مجاهدین هسته ای و جوانان انقلابی، 20هزار سانترفیوژ در ایران درست شد که به واسطه آن میز مذاکره ای تشکیل شد که در یک طرف آن ایران و در طرف دیگر کشورهای قدرتمند بین الملل قرار گرفتند که اگر این فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان و پاسداران نبود مذاکره ای شکل نمی گرفت که عده ای بر آن ادعا داشته باشند.

رضایی اظهار کرد: رزمندگان اسلامی با اقتدار، گروهی از مدرن ترین ارتش دنیا را که وارد آبهای سرزمینی ایران شده بودند به طریق بسیار فنی و حرفه ای و تاکتیک های نظامی دستگیر کردند که وزیر خارجه و دفاع آمریکا مجبور شدند چندین بار بخاطر آزادی نیروهای خود با ایران تماس بگیرند، که این نشان از قدرت ایران برای جهان و بخصوص عربستان است.

وی خاطرنشان کرد: ایران در شرایط تحریم توانست با فکرهای انقلابی نیرو های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار تمام، فاز های ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی را افتتاح کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فارس با همت نیروهای پاسداران انقلاب اسلامی در حال تکمیل است، گفت: بعد از اتمام این پروژه ۱۰ الی ۱۵ میلیارد دلار در سال درآمد برای کشورمان کسب می شود.

رضایی در ادامه سخنانش گفت: عده ای به پشتوانه رای مردم حرف می زنند و نسبت به آرا بی وفایی کرده و ارزشهای انقلاب را زیر پا می گذارند در حالی که  پشتوانه رای به هیچ وجه  مشروعیتی برای کسی درست نمی کند که استقلال ملت ایران را زیر سوال برده و ارزشهای انقلاب را کمرنگ و نظام جمهوری اسلامی را ضعیف کند بلکه پشتوانه رای یعنی اینکه شما به مجموعه نظام اضافه شوید و در پیشرفت اقتصاد مقاومتی، دفاع از مرزها، حفظ وحدت و  آرامش و امنیت سهیم باشید.

وی با بیان اینکه ما هم دشمنان خارجی و هم مشکلات داخلی داریم تاکید کرد: برای رفع این موانع باید گوش به فرمان فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم و به تعهداتی که به شهدا داریم عمل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به پیام شهید تقوی فر تاکید کرد: امروز بیشتر از هر زمان نیازمند وحدت هستیم و مسلما وحدت بدون ولایت امکان پذیر نیست.


اقتدار ایران در سایه فداکاری های مجاهدین انقلابی شکل گرفته اما عده ای غیر انقلابی طلبکار نظام هستند. (عصر ایران)

ارسال نظر