دکتر رضایی در جمع خبرنگاران:
کد خبر: ۲۷۱۷|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات به دنیا نشان می‌دهند که این نظام را می‌خواهند و پای دفاع از ایران و منافع انقلاب ایستاده‌اند.
حضور حماسی امروز نشان داد مردم پای منافع انقلاب ایستاده اند
به گزارش خبرنگار «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» در حسینیه ارشاد، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در این حسینیه، در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با وجود اینکه ملت بزرگ ایران در انتخابات گذشته هم حماسه‌های بزرگی آفریدند ولی این انتخابات یک حماسه بسیار بزرگتر خواهد بود و مردم نیز بسیار باشکوه در انتخابات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه نشاط و شادابی که امروز در چهره مردم می‌بینیم بسیار فوق‌العاده است،‌گفت: به نظر می‌رسد ملت ایران سیاسی‌ترین ملت جهان هستند و موقعیت و شرایط امروز کشور را به خوبی درک می‌کنند و فراتر از احزاب و جناح‌ها می‌دانند که منافع ملی‌شان در چه چیزی است و امروز هم به موقع پای کار آمدند و ان‌شاءالله انتخابات خوبی را امروز پشت‌سر خواهیم گذاشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: مهمترین تأثیر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نسبت به مسائل بین‌المللی این است که موجب تقویت روابط ما با کشورهای مختلف می‌شود و به دنیا ثابت می‌کند که مسیر جمهوری اسلامی ایران همان مسیر گذشته است و تغییری در این مسیر داده نشده است.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات به دنیا نشان می‌دهند که این نظام را می‌خواهند و پای دفاع از ایران و منافع انقلاب ایستاده‌اند، این موضوع می‌تواند در تثبیت امنیت‌مان بسیار مؤثر باشد.

وی در پایان تأکید کرد: توصیه من به احزاب و  جناح‌های سیاسی این است که سعی نکنند آرای مردم را هزینه پیشرفت خودشان کنند بلکه همه باید هزینه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران شویم.


حضور حماسی امروز نشان داد مردم پای منافع انقلاب ایستاده اندحضور حماسی امروز نشان داد مردم پای منافع انقلاب ایستاده اند
ارسال نظر