کد خبر: ۲۷۲۴|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
مشهد - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هنگام عیادت از آیت الله عباس واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، با اشاره به خاطره ای از ایشان در دوران دفاع مقدس، از مردم خواست برای سلامت ایشان دعا کنند.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محسن رضایی گفت: آیت الله واعظ طبسی جزو استوانه های انقلاب و نظام است و من از مردم خوبمان می خواهم که برای ایشان دعا کنند و از حضرت رضا (ع) بخواهند که به این خادم و پاسدار حریمش، شفای کامل عنایت فرماید.التماس دعای محسن رضایی برای سلامت آیت الله واعظ طبسی(آستان قدس رضوی)
وی اظهار کرد: ما از درگاه خداوند متعال آرزو می کنیم که سلامت کامل ایشان بزودی بازگردد و همچنان به خدمت در عرصه های مختلف مشغول باشند.
رضایی همچنین به بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: در زمان اجرای عملیات والفجر 8، ما از آیت الله واعظ طبسی تقاضا کردیم پرچم حضرت رضا(ع) را در اختیارمان قرار دهند، ایشان هم محبت کردند و شبانه این پرچم را به ما رساندند و ما با پرچم امام رضا(ع) از اروند عبور کردیم، وارد فاو شده و پرچم را بالای مسجد فاو به اهتزاز درآوردیم.
دبیر جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز که در این عیادت رضایی را همراهی می کرد، با اشاره به حضور آیت الله واعظ طبسی در جلسات مجمع گفت: در 15 سال اخیر توفیق داشتیم هر دوهفته یکبار در مجمع خدمت ایشان باشیم و امروز که جلسه بدون حضور آیت الله واعظ طبسی برگزار شد، همه جای خالی وی را احساس کردیم. 
حسن واعظی با تاکید بر اینکه آیت الله واعظ طبسی، یکی از سرمایه های عظیم انقلاب و از معتمدان حضرت امام (ره) و رهبری هستند، گفت: ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان نهضت، اقدامات بزرگی را رقم زدند و سختی های بسیاری را متحمل شدند.
وی بیان کرد: آیت الله واعظ طبسی پس از انقلاب هم در عرصه های مختلف به ویژه به عنوان تولیت آستان قدس رضوی خدمات ویژه ای را به زائران بارگاه منور حضرت رضا(ع) و همه مردم ایران اسلامی ارائه دادند که امیدواریم بعد از این هم ادامه داشته باشد.
واعظی درباره نقش آیت الله واعظ طبسی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: ایشان تجربه های ارزنده ای در عرصه های مختلف دارند و از این رو همیشه اظهاراتشان در مجمع راهگشاست. 
وی افزود: آیت الله واعظ طبسی همواره خیرخواه مردم هستند و برای مصلحت اسلام، نظام و منافع مردم تلاش دارند و صحبت هایشان هم پیرامون همین مساله است.
تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در استان های خراسان عصر جمعه گذشته دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن وقفه تنفسی شد و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد. 
وی هم اکنون در کمای عمیق به سر می برد.
ارسال نظر