کد خبر: ۲۷۳۳|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، یادواره ۵۴۳ شهید شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه سرا، سرلشکر پاسدار محسن رضایی عصر امروز در یادواره 543 شهید صومعه سرا که در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت کشور مدیون شهادت طلبی‌ها است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اولین علمای تشیع در اسلام از همین منطقه برخواستند و شهدای ما اقتدار را به ما بازگرداندند.

وی خاطر نشان کرد: استان گیلان یکی از مناطق مستحکم در دفاع از انقلاب  بود و همه ما یاد و خاطره دلاورمردی‌های میرزاکوچک خان را در همین منطقه به یاد داریم.

سرلشکر پاسدار رضایی، تصریح کرد: 540 شهید این شهرستان هر کدام در بعد اسلامی، انسانی، معرفت و دینی کارنامه موفقی دارند و توصیه آن‌ها این بود که باید تا آخرین قطره خونمان در مقابل ظالمین و دشمنان بجنگیم.

وی افزود: شهدا آرمان‌های بلندی داشتند و اگر شهادت و شهادت طلبی آنان نبود امروز ما امنیت و پیشرفتی نداشتیم و اسمی از اسلام نبود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز آوازه مقاومت اسلامی به برکت شهدا است، اظهار کرد: امروز ایستادگی  در مقابل تکفیری‌ها و اسرائیل همه به برکت خون شهدا است.

رضایی گفت: مردم این شهرستان با حضور 90درصدی خود در پای صندوق‌های رأی کارنامه خوبی از خود به‌جا گذاشتید و همین حضور سیاسی شما تأثیر بسیار مهمی در شکست توطئه‌های دشمن دارد و امروز ثمره امنیت کشور مدیون شهادت طلبی‌ها است و شهدای ما اقتدار را به ما برگرداندند.

وی بیان کرد: امروز ما در منطقه 4 جنگ بزرگ داریم اول جنگ عربستان با یمن، دوم جنگ روسیه با ترکیه، سوم جنگ تکفیری‌ها با سوریه و عراق و چهارم جنگ اوکراین با اروپا است که پس از جنگ جهانی دوم اولین بار است که چنین جنگ‌هایی در حال انجام است.

رضایی خاطر نشان کرد: شهادت راه بسیار مهم و یک عروج بسیار بالایی است چون فقط خداوند خریدار شهدا است و شهیدان با خدا معامله کرده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر شهادت طلبی از جهان اسلام محو شود از اسلام و قرآن چیزی باقی نمی‌ماند و در قرآن به صراحت اشاره شده است که خداوند تنها خریدار گروه خاصی است که شهدا هستند.

وی افزود: آزادی واقعی را حضرت ابا عبدالله حسین(ع) تقدیم جهان کرد و شما ملت ایران و استان گیلان در این زمینه پیش گام بوده‌اید و شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده‌اید.

رضایی گفت: در حال حاضر شرایط ایران چه در داخل و چه در خارج شرایط بسیار مهمی است و ما از یک طرف باید راه گذشته رو ادامه بدهیم و از یک طرف هوشیار باشیم که توطئه‌ها در کمین است.

وی ادامه داد: نیمه اول راه ما دفاع و سیاست امنیت کشور بود که به‌دست آورده‌ایم و نیمه دوم راه ما اقتصاد، علم و فن آوری ، اشتغال و توسعه است که باید به‌دست بیاوریم.

وی گفت: ما امروز رهبری و امنیت داریم و اگر کسی ادعایی دارد بیاید نیمه دوم نظام را تکمیل و حل کند؛ دعوای نیمه اول انقلاب که حل شد نه تنها خاصیت ندارد بلکه ممکن است موجب تخریب انقلاب نیز شود.

سرلشکر پاسدار رضایی با بیان این مسئله که حل مسئله اقتصاد کشور دیر شده است، خاطر نشان کرد: دولت و مجلس باید به مسئله اقتصاد و صنعت کشور توجه کند و نیمه دوم انقلاب را حل کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئله دوم ما مسئله امنیت بیرون از مرزها است و نباید بگذاریم در منطقه جنگ صورت گیرد چرا که نا امنی وارد ایران می‌شود که در این راستا باید آتش‌ها تمام و خاموش شود.

وی گفت: ایرانی 300 سال عقب افتاد و ما باید تلاش کرده و دنبال جوسازی نباشیم؛ ما راه بسیار مهمی را شروع کرده و باید با دقت پیش ببریم.
ارسال نظر