کد خبر: ۲۷۳۶|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال عالم مجاهد آیت الله واعظ طبسی ، پیام تسلیتی به این شرح منتشر کرد
بسم ا لله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
عالم مجاهد، نماینده، یار و یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری، تولیت آستان قدس رضوی و عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری تلاش صادقانه در خدمت به اسلام ،به ملکوت اعلا پیوست و در جوار قرب حضرت حق، ماوا گزید.
آن عالم ربانی، به حق، از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه های گوناگون، خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه، ماندگار شد.
آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه های آتشین و تحمل شکنجه ها و زندان های طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام،  دریغ نکرد و در دوران پس از پیروزی ، تا پایان عمر پربرکتش، فداکارانه و وفادارانه از هیچ کوششی در مسیر تقویت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی،  مضایقه ننمود.
اینجانب از حمایت های آن مرد بزرگ از جبهه های دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و عنایات ویژه اش نسبت به فرماندهان عرصه های نبرد، خاطرات فراوانی دارم .
 برحسب وظیفه،  سوگمندانه، رحلت این عالم مجاهد و تولیت سخت کوش آستان مقدس حضرت  رضا (ع) را به ساحت مبارک حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید و حوزه های علمیه و قاطبه ملت ایران به ویژه مردم غیور خراسان و علی الخصوص به بیت شریف و فرزندان گرامی ایشان، صمیمانه تسلیت عرض می کنم و برای روح آن مرد الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب میکنم.

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام
۱۴ اسفند ۱۳۹۴

ارسال نظر