کد خبر: ۲۷۵۸|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
دکتر محسن رضایی در سالگرد مرحوم سید احمد خمینی، یادگار گرامی حضرت امام (ره) دلنوشته ای را در سوگ ایشان منتشر ساخت.
دلنوشته دکتر رضایی در سالگرد مرحوم سید احمد خمینیبه گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر رضایی»، در این نوشته آمده است: "مرحوم حاج احمد آقا پس از رحلت پدر با خلوص تمام به یاری خلف صالح امام شتافت و اطاعت محض خود، از ایشان را اعلام نمود."
همچنین در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: "امروز نيز فرزندان آن انقلابی مخلص، ميراث بزرگ امام يعني ولایت‌فقیه را پاس می‌دارند و مطمئناً لحظه‌ای در این مهم، تردید نخواهند کرد."

متن کامل این یادداشت به این شرح است: 

     "حاج احمد آقا فرزند امام، باوجود شایستگی‌های فراوان در ايفاي ریاست‌های گوناگون، هم وفاداري به امام را در حد اعلا به نمايش گذاشت و هم در جایگاه یک مشاور توانمند و امین، از بروز چند فتنه داخلي جلوگيري كرد، علاوه بر این، به‌عنوان يك دستيار كارآمد، تدابير امام در خصوص دفاع مقدس را مجدانه به صحنه نبرد، منتقل می‌نمود. ارتباط امام و فرماندهان را برقرار می‌کرد؛ و بارها دست ما را در دفاع مقدس گرفت. او مانند يك شمع در كنار امام می‌سوخت و چیزی از دنيا طلب نكرد.
دلنوشته دکتر رضایی در سالگرد مرحوم سید احمد خمینی احمد آقا پس از رحلت پدر با خلوص تمام به یاری خلف صالح امام شتافت و اطاعت محض خود، از ایشان را اعلام و تصریح کرد: «ما همان‌گونه که از امام، تبعیت می‌کردیم، پیروی از جانشین امام را وظیفه شرعی خود می‌دانیم» و حقاً تا پایان عمر بر این میثاق، پای فشرد.
حاج احمد آقا، بر حفظ ارزش‌های انقلاب، به‌ویژه استکبارستیزی، همت گماشت و این مهم، بیانگر شخصیت انقلابی اوست که در سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌هایش هویداست.
امروز نيز فرزندان آن انقلابی مخلص، ميراث بزرگ امام يعني ولایت‌فقیه را پاس می‌دارند و مطمئناً لحظه‌ای در این مهم، تردید نخواهند کرد.
این‌جانب در خاطراتم كه در حال انتشار است، نقش بی‌بدیل حاج احمد آقا را در فرازهای گوناگون انقلاب و دفاع مقدس توضیح داده‌ام. در سالگرد ارتحال آن فقید سعید، همراه با ملت وفادار ايران یاد او را گرامی می‌داریم."

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
1
0
باسلام حاج محسن عزيزاي كاش نسبت به رد صلاحيت حاج حسن هم واكنش نشان مي داد يد