کد خبر: ۲۷۶۶|
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه «تیتر امشب» ساعت 22 در شبکه خبر به بررسی اهمیت نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری و مسائل روز می‌پردازد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب (سوم فروردین ماه) با حضور در گفتگوی خبری برنامه «تیتر امشب»ساعت 22 شبکه خبر به بیان دیدگاه های خود پیرامون مسائل روز و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جدید بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواهند پرداخت.
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، شبکه خبر ، گفتگوی خبری
ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
زنده باد آقا محسن
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
با سلام و تبریک سال نو،با سپاس خیلی فراوان از مطالبی که امشب راجع به سال اقتصاد مقاومتی و پیرامون اوضاع منطقه جناب آقای دکتر فرمودند و هیچ سوالی رو برای مخاطب بی پاسخ نگذاشتند،من الله توفیق.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
مبادا روزی حجتیه‌ها بیایند و انقلاب را از دست شما در بیاورند و زمان برای جبران دیر شده باشد." (امام خمینی ره)
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر محسن رضایی
چقدر امام خطر حجتیه ایها را گوشزد کرد اما بعد از رحلت امام
گویا این خطر جدی گرفته نشد و حجتیه ایها به مرور و بصورت مخفی (چراغ خاموش) نفوذ در ارکان نظام را در دستور کار خود قرار دادند نتیجه اش این شد که 8 سال دولتی سر کار آمد که
دیدیم چه فجایع اقتصادی و سیاسی ببار آورد
جناب آقای دکتر رضائی از شما توقع داریم تا روشنگری کنید و به هشدار امام که تا دیر نشده جلوی نفوذ حجتیه ایها را بگیریم وگرنه ادامه این وضع به آنجا میرسد که اثری از امام و اهداف عالیه انقلاب در کشور باقی نمیماند آنها با تخریب یاران امام قصد دارند به خود امام هم حمله کنند خواهشا روشنگری کنید و جلوی آنها بایستید که این همه خون شهدا هدر نرود
برادر کوچک شما (علیرضا)