با سفر صبح امروز به قم صورت گرفت
کد خبر: ۲۷۹۰|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
دکتر محسن رضایی که صبح امروز جهت دیدار با مراجع به قم سفر کرده است، ضمن دیدار با حضرات آیات مکارم شیرازی و حسینی بوشهری به گفتگو پیرامون مسائل روز پرداخت.
دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیات عظام و مسئولین بلندپایه استان قم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ، ضمن تبریک سال نو، گزارشی از فعالیت های مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسائل روز کشور را با ایشان در میان گذاشت.

دکتر محسن رضایی با اشاره به وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: این مجمع سیاست‌گذاری نظام را بر عهده دارد که این سیاست‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب با دقت فراوان بررسی می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب سیاست‌های برنامه ششم توسعه را یکی دیگر از کارهای مجمع تشخیص مصلحت نظام ذکر کرد و افزود: 115 سیاست از سوی مجمع پیشنهاد شد که از این تعداد 85 پیشنهاد را رهبر معظم انقلاب پذیرفتند.

وی با بیان اینکه اداره سیستماتیک به نفع کشور است، گفت: اختلاف بین دولت و مجلس به مجمع تشخیص واگذار می‌شود، در زمینه حل اختلاف بین دولت کنونی و مجلس موارد کمی وجود دارد؛ در حالی که در گذشته این موارد بیشتر بود.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی، با آرزوی موفقیت برای مسئولان و کارگزاران نظام در خدمت به آحاد مردم گفت: مجمع یک شورای قوی برای اداره کشور است و این تضارب آرا در مجمع مسلما مفید خواهد بود.
همچنین در ادامه این دیدارها، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در دفتر مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور،با آیت الله حسینی بوشهری به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز کشور پرداخت.

دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیات عظام و مسئولین بلندپایه استان قم

دکتر رضایی انتخاب آیت الله بوشهری به عنوان نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان را به ایشان تبریک گفتند. دکتر محسن رضایی با تاکید بر ضرورت ارائه تحلیل وضعیت منطقه و کشور برای روحانیت کشور گفت: اطلاع دقیق مدرسین حوزه های علمیه از آخرین اخبار و تحلیل های روز دنیا به لحاظ راهبری جامعه بسیار مفید خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جایگاه علما و روحانیون برای کشور یک نعمت است که دیدار و کسب فیض در محضر آنها باید در جامعه رواج پیدا کند. در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری گزارشی از فعالیت های حوزه های علمیه کشور و به ویژه در ایام نوروز را بیان نمودند.

دبیر مجمع تشخیص در ادامه سفر امروز با استاندار، نمایندگان استان و چند تن دیگر از مراجع عظام دیدار خواهند داشت.
ارسال نظر