کد خبر: ۲۸۰۷|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
در آستانه اربعین ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی، محسن رضایی با انتشار عکسی مربوط به یکی از دیدارهای فرماندهان سپاه با آیت الله واعظ طبسی در اینستاگرام خود نوشت:
مرحوم آیت‌الله طبسی نسبت به فرماندهان دفاع مقدس، عنایت ویژه‌ای داشتند به‌گونه‌ای که در دوران جنگ و پس‌ازآن، هر درخواست ازسوی فرماندهان را صمیمانه اجابت می‌کردند. به عنوان مثال، به یاد دارم چند روز قبل از آغاز عملیات بدر در اسفندماه 1363، به‌اتفاق فرماندهان قرارگاه‌ها و لشگرها در سفری چندساعته، از جبهه‌ی جنوب، عازم مشهد مقدس شدیم تا با استمداد از محضر امام رضا (ع)، عملیات را شروع کنیم.
به مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی اطلاع دادم، ایشان با آغوش باز استقبال کرده انصافاً در پذیرایی از فرماندهان، سنگ تمام گذاشتند.
در جمع فرماندهان از عنایات حضرت رضا (ع) سخن گفته و درحالی‌که خود ایشان و جمع حاضر، منقلب شده بودند از آخرین کرامات حضرت ثامن الحجج (ع) نمونه‌ای را بیان داشتند و سپس به دستور ایشان و بعد از شستشوی حرم، در فضایی آکنده از معنویت، حاضرین به زیارت حضرت، مشرف شدند. خوب به خاطر دارم در آن تشرفِ به‌یادماندنی، سرداران شهید: مهدی باکری، حسین خرازی، احمد کاظمی، عباس کریمی، جعفر زاده و... حضور داشتند و شهید میثمی باحالت تضرع، زیارت حضرت رضا (ع) را برای جمع فرماندهان خواندند.

«آیت الله واعظ طبسی و فرماندهان دفاع مقدس»
 محسن رضایی، شمخانی، قالیباف، دهقان و ... در کنار آیت الله واعظ طبسی و آیت الله موحدی کرمانی

«آیت الله واعظ طبسی و فرماندهان دفاع مقدس»
.

«آیت الله واعظ طبسی و فرماندهان دفاع مقدس»
آخرین ملاقات با آیت الله واعظ طبسی در حرم مطهر امام رضا (ع)

«آیت الله واعظ طبسی و فرماندهان دفاع مقدس»
عیادت از آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان

پایان/
ارسال نظر