کد خبر: ۲۸۱۰|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
صبح امروز هیاتی از سوی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت بازدید از مناطق سیل زده به خوزستان وارد شد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» در همین زمینه سرپرست هیات اعزامی هدف از اعزام این هیات را بازدید از مناطق سیل زده عنوان کرد و گفت: این هیات از مناطق سیل زده ، اسکان سیل زدگان و همچنین نحوه امداد و خدمات رسانی به شهروندان سیل زده گزارشی تهیه و به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت اتخاذ تدابیر ویژه منعکس می نماید.

سردار میرزاده معاون دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: پیام این نوع هیات های اعزامی ، اعلام همدردی مسئولین نظام با مردم است و اینکه مسئولین نظام همواره و در هر شرایطی در کنار مردم هستند.

وی در پایان ضمن تشکر از فعالیت ها و پیگیری مسئولین خوزستان در امدادرسانی به مردم گفت: بی شک بررسی های این هیات اعزامی تاثیر بسزایی در رفع سریع تر مشکلات مناطق سیل زده خواهد داشت.

گفتنی ست ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همزمان با سیل در مناطق مختلف کشور از جمله خوزستان پیگیری های متعددی انجام داد. محسن رضایی دیروز در تماس با چیت چیان وزیر نیرو آخرین وضعیت سیل استان های غرب و جنوب غربی کشور را بررسی کرد.

چیت‌چیان، وزیر نیرو با ارائه گزارش تلفنی با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وضعیت سد دزفول را سالم گزارش کرد و گفت که هیچ نگرانی از بابت سد دزفول وجود ندارد و هرچند که ورودی آب به سد طی ساعات گذشته به 8000 متر مکعب بر ثانیه هم رسید، اما اکنون حجم آب کاهش یافته و به 4000 متر مکعب بر ثانیه کاهش رسیده است.

همچنین رضایی طی تماسی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان، آمادگی کامل تمامی پاسداران و بسیجیان این منطقه را برای مقابله با خسارات این پدیده خواستار شد.

ارسال نظر