کد خبر: ۲۸۲۴|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
سرلشکر پاسدار محسن رضایی با انتشار تصویر و جمله ای از حضرت امام (ره) روز تاسیس سپاه پاسداران را گرامی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که سالها در سمت فرماندهی این نهاد انقلابی در دوران دفاع مقدس و پس از آن افتخار خدمت داشته است با انتشار تصویر و جمله ای از حضرت امام خمینی (ره) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

اگر سپاه نبود کشور نبود.

امام در مخالفت‌هایی که در سال‌های اول انقلاب با سپاه صورت می‌گرفت فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.» در حقیقت تجربه و تحلیل تاریخی امام از سقوط مشروطه و کودتای سپهبد زاهدی نشان می‌داد که استقرار و دوام انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بدون یک مدافع انقلابی ممکن نیست.

خنثی شدن ده‌ها توطئه، کودتا، جنگ، شورش و تجزیه‌طلبی نشان داد که تشخیص امام درست بوده است و علتِ شکست بیداری اسلامی در مصر، و ظهور تروریسم در سوریه و عراق نبود سازمان‌هایی مثل سپاه پاسداران بوده است. اگر سپاه نبود کشور به چندتکه تبدیل‌شده و نظام و انقلاب هم از بین رفته و امنیت مردم هم خدشه‌دار می‌شد. سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به همه پاسداران و آزادیخواهان جهان و به‌ویژه به خانواده پاسداران شهدای حرم تبریک عرض می‌کنم.
محسن رضایی
2 اردیبهشت 1395

سرلشکر محسن رضایی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
0
سلام سردار
مرد که میگن شما هستید (روزت مبارک مرد).
زیور سیفدرخشنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
سلام خدا قوت آقای دکتر،شما از همون اول ،ماشاءاللهُ سرلشکر وفرمانده وکارشناس اول وموفق وتشخیص مصلحت در کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودید وهستید .