کد خبر: ۲۸۲۸|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت شهدای عملیات غرورآفرین "بازی دراز" نهم و دهم اردیبهشت ماه در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

سخنرانی سرلشکر محسن رضایی در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، سرهنگ بهرام میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: یادواره شهدای این عملیات ساعت 20:30 دقیقه پنجشنبه نهم اردیبهشت ماه با سخنرانی سرلشکر پاسدار محسن رضایی و مداحی صادق آهنگران در بقعه احمدبن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه صعود 20 هزار نفری به ارتفاعات "بازی دراز" بخش دیگری از این مراسم است بیان کرد: این صعود در صبح روز جمعه دهم اردیبهشت ماه و با حضور کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور برگزار می‌شود.

میرزایی مراسم گرامیداشت عملیات "بازی دراز" را شروع کننده سال جدید اردوهای راهیان نور بیان و عنوان کرد: در جمع صعودکنندگان به ارتفاعات "بازی دراز" سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام ماندگاری مدیر موسسه سیره شهدا سخنرانی وسیدرضا نریمانی مداحی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت عملیات "بازی دراز" رزمایش بزرگ فرهنگی منطقه غرب است خاطرنشان کرد: همه ساله هم‌رزمان شهدا از سراسر کشور در این ایام با صعود جمعی به ارتفاعات بزرگ و معروف "بازی دراز" و برگزاری مراسم زیارت عاشورا یاد و خاطره رشادت‌های هم‌رزمان خود را گرامی می‌دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه برای حضور جوانان در این رزمایش فرهنگی بیان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای عملیات "بازی دراز" بر عهده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) قرار دارد که این مراسم معنوی با حضور مردم و توسط خود آنها برگزار می‌شود.

سخنرانی سرلشکر محسن رضایی در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات


ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
0
با سلام و سپاس

برادر بزرگوار و سردار سپاه اسلام جناب آقا محسن.
با تمام وجود و اعتماد قلبی به شما، مرام الهی و خصلت میهن پرستانه شما را ارج می نهیم و امید است به لطف ایزد دانا، همیشه استوار و در خدمت اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران، پایدار باشید.

برادر کوچک شما (محسن زارع)- تبریز 1395