در اینستاگرام
کد خبر: ۲۸۵۰|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
بدانید مادام که شما و رژیم اِشغالگر صهیونیستی، با پشتوانه آمریکا به کشورهای اسلامی حمله کنید ما به مظلومانی که مورد تجاوز شما قرار می‌گیرند کمک می‌کنیم.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» در پی ادعای ملک سلمان مبنی بر دخالت ایران در کشورهای منطقه و حمایت جمهوری اسلامی از گروه‌های تروریست، سرلشکر محسن رضایی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود به اظهارات او پاسخ داد، متن پاسخ محسن رضایی به این شرح است:

آقای ملك سلمان، بنظر می‌رسد با قرآن بیگانه‌اید. خوب است به جای چاپ قرآن در تیراژ میلیونی، یکبار به خود زحمت بدهید و نسخه‌ای از آنها را بخوانید.
اگر چنین کنید در می‌یابید که این سخن شما، مصداق «يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ» است.
يعني دفاع از مظلوم را «دخالت» مي‌پندارید و حمايت از ظالم و ستمگر را «حق قانوني خود» مي‌دانيد.
پيوند نامیمون شما با رژیم صهیونیستی، يك فاجعه ديني است که جا دارد در جهان اسلام براي آن عزای عمومی اعلام گردد.

بدانید مادام که شما و رژیم اِشغالگر صهیونیستی، با پشتوانه آمریکا به کشورهای اسلامی حمله کنید ما به مظلومانی که مورد تجاوز شما قرار می‌گیرند کمک می‌کنیم.
مطمئن باشید که «وَ سَیعلَموا الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ».
محسن رضایی: پیوند آل سعود با رژیم اشغالگر قدس، یک فاجعه دینی است
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیور سیفدرخشنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
سلام خدا قوت آقای دکتر،،آل سعود از چه کسی درس میگیرد ؟؟آنها امام حسین نداشتند که بدانند ،به داد مظلوم وستمدیده ی بیگناه رسیدن یعنی لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین گفتن است ،،چه معلوم شاید آن ندا در روز عاشورا بخاطر همین روز ها بوده . .آقای دکتر اگر این متن قابلیت دارد خواهش میکنم لطفآ به گوش همه مخالفین این متن را برسانید خداوند مهربان را قسم میدهم به حق امام حسین به شما اجر بدهد.خدا حافظ