کد خبر: ۲۸۵۷|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
سرلشکر محسن رضایی که روز گذشته به صورت سرزده به دیدار جانبازان سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی رفته بود، گزارشی از این دیدار را در صفحه اینستاگرام خود منتشر ساخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، در صفحه اینستاگرام خود نوشت که با اینکه برخی از آنان از نحوه رسیدگی ها گلایه داشتند، اما در چهره هیچ یک پشیمانی ندیدم.
متن کامل این یادداشت به شرج زیر است:

عيد مبعث سرزده به ميان برادران جانبازم رفتم، هرکدام حالي داشتند.

برخی ازنظر رسيدگي گله‌مند بودند، نفر ديگري با لبخند می‌گفت غذا را بعضي از مواقع دير می‌آورند و سرد شده می‌خوریم و برخي از بدهی‌های خود می‌گفتند. همراهان من مشكلات آن‌ها را نوشتند كه پي گيري كنند. این مشکلات بود اما هرگز پشیمانی در چهره آن‌ها نیافتم.

يكي از ایشان بسيار شكر می‌کرد و از پزشکان و از كادر بيمارستان قدرداني می‌کرد. گفتم: برادر اسم تو را بايد شاكر بگذاريم، خنديد.
مراقبت بعضی از جانبازان با سختی‌های بسیاری همراه بوده و هست، اجر پرستاران ایشان هم بسیار است. بااین‌حال به رئیس بیمارستان گفتم: به پرستاران بگویید در امر مداوا ، بیشتر مدارا و صبوری کنند،  جانبازان شهدای زنده ما هستند.
 اميدوارم بتوانیم لبخند را بر لب كساني كه پس از بیست‌وهفت سال از پايان جنگ هنوز با آثار آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند بنشانيم.
روایت سرلشکر محسن رضایی از دیدارش با جانبازان دفاع مقدس در روز عید مبعث

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد فرامرزی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
سلام سردار مایه افتخاری وماندگار ی برای ما بختیاریها همیشه سرافراز وپاینده باشی
داووداحمدیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
0
0
سلام سردار،من هم جانبازم با50 درصد جانبازی،درعسرت کاملم ولی نه پشیمانم ونه بریده ازانقلاب،متاهل ویک فرزند ذکوردارم قریب6 سالی هست که کمیسیون پزشکی حالت اشتغالم را تایید کرد ولی امان ازدوستان اداره کل اموراداری بنیادمرکز که آرزوی حقوق را به دلمان گذاشتن!فقط حق پرستاری میگیرم. فکرکنم زیاد حرف زدم....التماس دعا