کد خبر: ۲۸۶۱|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
دکتر محسن رضایی با ارسال پیامی خطاب به مردم حوزه انتخابیه مسجد سلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتگل ، ضمن قدردانی از حضور حماسی ایشان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تبریک به نماینده منتخب مردم بیان داشت : اکنون که انتخابات به پایان رسیده است انتظار می رود فصل برادری و همکاری آغاز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محسن رضایی با ارسال پیامی خطاب به مردم حوزه انتخابیه مسجد سلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتگل ، ضمن قدردانی از حضور حماسی ایشان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تبریک به نماینده منتخب مردم بیان داشت : اکنون که انتخابات به پایان رسیده است انتظار می رود فصل برادری و همکاری آغاز شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی ، متن این پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا و هفتگل

حماسه حضور گسترده، پرشور و حداکثری شما در انتخابات «دهمین دوره مجلس شورای اسلامی» پایبندی مردم این دیار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیعت ناگسستنی آنان با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذارد.

این‌جانب ضمن قدردانی از این حضور حماسی، به منتخب شما، آقای علی عسگر ظاهری تبریک می‌گویم و امیدوارم که ایشان تمام سعی و تلاش خود را برای رفع محرومیت‌ها بکار برد و از زحمات برادر عزیز جناب آقای جلیلی که مساعی خود را در مجلس نهم به کار گرفت، قدردانی می‌نمایم. همچنین از همه کاندیداها و هوادارانشان که با مسئولیت‌پذیری جلوه رنگینی از نشاط سیاسی و آگاهی را به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم.

اکنون‌که انتخابات به پایان رسیده، انتظار این‌جانب این است که برادری و همکاری‌ها شروع شود. از همه کاندیداها به‌ویژه آقایان ورناصری، مالک خدادادی و هزاریان، می‌خواهم که به منتخب مردم کمک کنند و از آقای ظاهری توقع می‌رود که در کارهای خود از این عزیزان کمک و مشورت بگیرد.

تردیدی نیست همه برگزیدگان ملت تمامی تلاش خود را در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و تضمین تداوم پیشرفت ایران اسلامی و توجه عمیق به حل مشکلات جامعه و پیگیری مسائل مردم به کار خواهند گرفت.


ارسال نظر