کد خبر: ۲۸۶۲|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شک ندارم که سازمان‌های مذهب سازی مثل موساد اسراییل در پس پرده جنایات اخیر نقش ایفا می‌کنند، مرکز این فتنه زیر سر آل سعود و رژیم صهیونیستی است که انشاءالله بت‌های جدید هم بزودی شکسته خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جنایت شنیع تکفیری‌های داعشی در اعدام کودکی 7 ساله در مقابل دیدگان والدینش همزمان با عید بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را دلیلی بر نامسلمانی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تخریب چهره رحمانی اسلام دانست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در خبرها آمده است که تروریست‌های داعش یک کودک 7 ساله سوری را در مقابل چشم‌های پدر و مادرش درملأعام اعدام کرده‌اند!

چه کسی می‌پذیرد مرتکبین به این جنایات بویی از اسلام برده باشند. اگر تنها یک دلیل برای نامسلمانی این طایفه و انتساب آن‌ها به سازمان‌های جاسوسی وجود داشته باشد همین چنین جنایتی آن‌هم در ایام مبارک بعثت نبی اکرم (ص) کافی است.

اسلام دین رحمت است، حتی در سخت گرفتن به کفار و منافقین. اشداء علی الکفار برای حفظ انسانیت و بشریت است. برای پاک کردن فساد و ظلم و برقراری عدالت است. کشتن کودکان معصوم که پیش‌ازاین نیز نزد این تروریست‌ها تکرار شده است آن‌هم بنام اسلام ، حکایت از یک امر غیرطبیعی و ساختگی و برنامه‌ریزی‌شده دارد.

شک ندارم که سازمان‌های مذهب سازی مثل موساد اسراییل در پس پرده این جنایات نقش ایفا می‌کند.  مرکز این فتنه در زیر سر آل سعود و رژیم صهیونیستی است که  انشاءالله  بت های جدید هم بزودی شکسته خواهد شد.


ارسال نظر