کد خبر: ۲۸۶۶|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
سرلشگر محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در سالروز بعثت پیامبر اعظم (ص) به دیدار همسنگران و همرزمان جانباز خود در دوران دفاع مقدس رفت.
به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز و در بخش جانبازان و معلولین "بیمارستان ساسان" به صورت سرزده و به منظور آگاهی از چگونگی رسیدگی به وضعیت جانبازان بستری در این بیمارستان و گپ‌وگفت دوستانه ،فرمانده دوران دفاع مقدس با جانبازان سرافراز 8 سال جنگ تحمیلی دیدار کرد.

در این عیادت سرلشکر رضایی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان سرافراز دفاع مقدس ،اظهار داشت: حضور در کنار ایثارگران و جانبازان و دیدار با خانواده فداکار آنان به انسان هم روحیه و قوت می دهد و هم مسئولیت ها را سنگین می کند. همچنین ایشان در ادامه افزود: مطمئن هستم که دعای جانبازان و ایثارگران در موفقیت جمهوری اسلامی ایران بسیار تأثیرگذار است.

سرلشگر رضایی در این دیدار به طور ویژه با جانباز کریم نورمحمدی دیدار و گفت‌وگو کرد . در این دیدار صمیمی، سرلشکر رضایی ضمن اطلاع از روند درمان این جانباز دفاع مقدس، از خداوند منان برای وی سلامتی و بهبودی مسألت کرد.

ارسال نظر