کد خبر: ۲۸۷۰|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
سرلشکر محسن رضایی با انتشار یادداشتی اینستاگرامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با ذکر خاطره ای از ایام پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری سپاه، به چرایی انتخاب سالروز ولادت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان روز پاسدار پاسخ داد.

متن این یادداشت به شرح ذیل می باشد:

چند روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی، در مدرسه رفاه واقع در خيابان ايران و در محل استقرار حضرت امام (ره) با شهيد بروجردی قدم می زدم، نگران وضعیت انقلاب بودیم، نگرانی ما از آن جا بود که می دانستیم اگر انقلاب پيروز شود ، نه آمریکا و نه ساواکی ها و نه هواداران شاه مثل دوران مصدق به سادگی تسلیم اراده مردم نمی شوند و به اصطلاح ول کن ماجرا نخواهند بود! صحبت ما برای یافتن راهکاری برای تقویت و حفظ انقلاب بود.

اين نگراني بيشتر از ما در ذهن امام بود . وقتی انقلاب پيروز شد ، امام از تشكيل سپاه حمايت جانانه ای كردند. با دوستانمان به نتيجه رسيديم روز سپاه را روز ميلاد امام حسين (ع) بگذاريم تا به دشمنان ملت ايران و اسلام بگوييم ما پاسداران ، به تأسی از ثارالله، تا آخرین قطره خون از انقلاب ، كشور و مردم مان دفاع می كنيم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با قوت بر همان عهد نخستین استوار است و با پیروی از استوانه نظام یعنی ولایت مطلقه فقیه،همواره نگهبان امنیت و اقتدار نظام خواهد بود.دفاع و مقاومت ما سوريه ، عراق و یا لبنان را نمي شناسد، ما اسلام و ملت ايران را می شناسيم. هرجا رهبر عزیزمان لازم بدانند برای دفاع از منافع اسلام و ملت ايران حاضر خواهیم بود.

ارسال نظر